تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات
ورود تكنولوژي‌هاي نوين اطلاعات و ارتباطات نيازمند شناخت‌، آگاهي و دانش فني است و برگزاري اين همايش فرصت مناسبي براي دستيابي به اجماع در خصوص ضرورت‌ها و الزامات استقبال از اين تكنولوژي‌ها است.
مركز تحقيقات مخابرات ايران از طرح‌هاي تحقيقاتي با موضوع شبكه مخابراتي نسل نو حمايت مي‌كند.

دكتر عباس ظريفكار، سرپرست مركز تحقيقات مخابرات ايران و عضو كميته علمي سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات با بيان اين مطلب گفت: مركز تحقيقات مخابرات ايران اصلي ترين پايگاه تحقيقات در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور است و با توجه به اهميت و نقش «شبكه نسل آينده» از طرح‌هاي تحقيقاتي و پايان نامه‌هاي دانشجويي در مقاطع دكترا و كارشناسي ارشد حمايت مي‌كنيم.

وي با اشاره به برگزاري سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات با محوريت «شبكه‌ نسل آينده» گفت: ورود تكنولوژي‌هاي نوين اطلاعات و ارتباطات نيازمند شناخت‌، آگاهي و دانش فني است و برگزاري اين همايش فرصت مناسبي براي دستيابي به اجماع در خصوص ضرورت‌ها و الزامات استقبال از اين تكنولوژي‌ها است.

سرپرست مركز تحقيقات مخابرات ايران از تأكيد كميته علمي اين همايش براي مستند سازي و جمع آوري اسناد،‌ مقالات و گزارش‌هاي رسيده به دبيرخانه خبر داد و افزود: اراده بر اين است كه زمينه حضور و بهره‌مندي از نقطه نظرات اساتيد، دانشجويان و كارشناسان بخش‌هاي دولتي و خصوصي فراهم شود.

عضو كميته علمي سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: بايد با شناخت و برنامه‌ريزي به استقبال تكنولوژي‌هاي نوين رفته و زمينه‌هاي رشد و توسعه كشور را بيش از گذشته فراهم كنيم در غير اين صورت، عقب‌مانده و شاهد تحميل تكنولوژي با هزينه‌هاي گزاف خواهيم بود.

سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات با موضوع «شبكه نسل آينده» (Next Generation Network 13) آذر ماه سالجاري در هتل المپيك تهران برگزار خواهد شد.
علاقمندان براي ارسال مقاله و دريافت اطلاعات تكميلي مي‌توانند به آدرس www.ictcs.ir مراجعه و يا با شماره‌هاي 88898326 و 88807453 تماس حاصل نمايند.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن