تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولويت خبري امروز روزنامه ها ديدار رهبر معظم انقلاب با رئيس جمهور و هيات دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اولويت خبري امروز روزنامه ها ديدار رهبر معظم انقلاب با رئيس جمهور و هيات دولت
در روز سوم شهريور از مجموع 22 روزنامه مورد بررسي،به غير از روزنامه هاي آفتاب يزد، مردم سالاري و صداي عدالت،ساير روزنامه ها،اولويت خبري خود را به ديدار مقام معظم رهبري با رئيس جمهور و هيات دولت اختصاص داده اند.


روزنامه هايي كه در تيتر يك نسبت به برجسته سازي اخبار و گزارش هاي ديدار رهبر فرزانه انقلاب با احمدي نژاد و وزراي كابينه اقدام كرده اند،عبارتند از:كيهان،جمهوري اسلامي،رسالت،سياست روز،اعتماد،كاروكارگر،اعتماد ملي،اعتدال،ابرار،خبر،همبستگي،كارگزاران جوان،قدس،حمايت،ايران، خراسان،جام جم و همشهري.
روزنامه كيهان در تيتر اول چنين نوشته است:" گفتمان دولت نهم گفتمان امام و انقلاب است ".
در تيتر يك روزنامه جمهوري اسلامي به فرمايشات رهبر انقلاب در ديدار هيات دولت اشاره شده است:" دولت بايد با سعه صدر از انتقادهاي صحيح استقبال كند ".رهبر انقلاب اسلامي،اجراي صحيح و كامل سياستهاي اصل 44 را زمينه ساز تحولي همه جانبه برشمرده و پيگيري جدي اين سياست ها را خواستار شدند.
روزنامه سياست روز،تاكيد رهبر معظم انقلاب را برجسته كرده است:" دولت براي كنترل تورم تلاش بيشتري كند ".
4 روزنامه اعتماد،رسالت،جوان و خراسان،تيتر اول را به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب در مورد خصوصيات ممتاز دولت نهم اختصاص داده اند.
روزنامه اعتماد در تيتر اول به نقل از رهبر معظم انقلاب چنين نوشته است:" انكار امتيازات دولت تخريب است ".به نوشته اعتماد،رهبر انقلاب اسلامي جرات در ايجاد تحول شجاعت تصميم گيري براي حل مشكلات بزرگ و جرات مقابله با فساد را از جمله نمودهاي مهم گفتمان انقلابي دولت خواندند.
" نشاط خدمت به مردم از خصوصيات باارزش دولت نهم است "،موضوعي است كه آيت الله خامنه اي در ديدار رئيس جمهور و اعضاي هيات دولت بيان فرمودند و روزنامه رسالت به عنوان تيتر يك برگزيده است.در متن اين خبر،برجسته كردن شعارها و گفتمان امام و انقلاب و انس با مردم،از خصوصيات ديگر دولت نهم اعلام شده است.
روزنامه جوان در تيتر يك" خصوصيات ممتاز دولت نهم "را به نقل از رهبر انقلاب برجسته كرده است.
روزنامه خراسان ضمن بر شمردن خصوصيات ممتاز دولت نهم و تبيين مطالبات و توقعات،در تيتر يك به نقل از رهبر انقلاب نوشته:" كاهش تورم آثار خدمات بزرگ دولت را ملموس تر مي كند ".
2 روزنامه حمايت و كاروكارگر در تيتر مشتركي،بيانات مقام معظم رهبري را با عنوان:" دهه چهارم انقلاب،دهه پيشرفت و عدالت است "،برجسته كرده است.
3 روزنامه ابرار،همبستگي و اعتماد ملي،فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص طرح تحول اقتصادي دولت را منعكس كرده اند.
در تيتر دوم روزنامه ابرار به نقل از رئيس جمهور آمده:" استعفا يا بركناري مشايي منتفي است ".
روزنامه همبستگي اين گونه تيتر زده:" طرح تحول اقتصادي از كارهاي بزرگ دولت نهم است ".
تيتر اول روزنامه ابرار به نقل از رهبر انقلاب چنين درج شده:" اجراي شتابزده طرح تحول اقتصادي خطرها و ضررهايي به دنبال مي آورد ".
اعتماد ملي در تيتر نخست روزنامه،تاكيد مقام معظم رهبري را با عنوان:" پرهيز از شتابزدگي در اجراي طرح تحول اقتصادي "،برجسته كرده است.
روزنامه قدس به نقل از رهبر معظم انقلاب مي نويسد:" دولت از انتقادهاي دلسوزانه استقبال كند ".به نوشته قدس،انرژي،تحرك،نشاط،كار و جديت در حدمت به مردم،ويژگي بسيار با ارزش و مستمر دولت است.
فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار رئيس جمهور و هيات دولت،توسط روزنامه كارگزاران با تيتر:" دولت انتقاد كارشناسانه را بررسي كند "بازتاب داشته است.
روزنامه همشهري به بخش ديگري از سخنان حضرت آيت الله خامنه اي در ديدار رئيس جمهوري و هيات دولت توجه داشته و در تيتر يك مي نويسد:" پيشرفت و عدالت به موازات هم مورد توجه قرار گيرد ".
" دولت،مردمي،پركار و وفادار به گفتمان انقلاب است "،تيتر يك انتخابي روزنامه جام جم است كه در سوتيتر آن آمده:حمايت از دولت به معناي چشم بستن بر ضعف هاي آن نيست.
روزنامه ايران با درج روتيتر:رهبر معظم انقلاب با تقدير از روحيه مردم و برحسته شدن گفتمان امام(ره)و انقلاب در دولت نهم،در تيتر يك نوشته:" كابينه احمدي نژاد دولت كارهاي بزرگ است ".اين روزنامه همچنين بخشي از سخنان مقام معظم رهبري را اين گونه منعكس كرده است:برخي با غرض هاي عمقي و كينه امام(ره)به تخريب دولت نهم مشغولند.
روزنامه اعتدال نيز به بيانات رهبر فرزانه انقلاب توجه داشته و در تيتر يك مي نويسد:" بايد همواره در بالاترين سطح به فرهنگ توجه داشت ".رهبر انقلاب اسلامي،اطلاع رساني هنرمندانه و صحيح از فعاليت هاي هيات دولت را ضروري خواندند و افزودند:بايد با برنامه سازي هنرمندانه،گزارش كار دولت را به اطلاع مردم رساند.
روزنامه خبر در تيتر يك،سخنان مقام معظم رهبري خطاب به هيات وزيران را منعكس كرده است:
" اگر دولت در عمل به وعده ها با مشكل روبه روست به صراحت با مردم در ميان بگذارد ".به نوشته اين روزنامه،دولت به تخريب كنندگان بهانه ندهد و مانع جنجال آفريني ها شود.
اخبار و گزارش هاي مربوط به رياست جمهوري،دومين اولويت خبري رسانه هاي مكتوب مي شود كه 3 روزنامه نسبت به آن واكنش نشان داده اند.
روزنامه مردم سالاري،در صورت عدم بركناري مشايي" احتمال سوال مجلس از احمدي نژاد "را بزرگنمايي كرده است.
تيتر اول صداي عدالت به نقل از غلامحسين الهام چنين است:" احمدي نژاد در تمام جهات كاملا موفق بوده است ".به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت،سخنگوي دولت در گفتگويي با اشاره به مديريت منابع بانكي،حل مشكلات جوانان و اشتغال،انحصارشكني و باج ندادن به انحصارگران و بهبود شاخص هاي اقتصادي زندگي مردم تاكيد كرد:كاركردها و دستاوردهاي عملياتي دولت نهم در طول اين سه سال كاملا با شعارهاي انتخاباتي محمود احمدي نژاد منطبق بوده است.
مصاحبه رئيس جمهور با شبكه تلويزيوني PBC آمريكا را روزنامه آفتاب يزد به عنوان اولويت خبري برگزيده و در تيتر يك" توصيه هاي احمدي نژاد به رئيس جمهور آينده آمريكا "را برجسته كرده است.
اطلاع/1197/22
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن