تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820913701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
موفقيت در پارالمپيك ارزشمندتر از المپيك است
رئيس جمهوري كشورمان در جمع ورزشكاران كاروان مهر علوي با اشاره به اهميت بازيهاي پارالمپيك دستيابي به موفقيت در اين رقابت ها را به مراتب ارزشمندتر از بازيهاي المپيك عنوان كرد. محمود احمدي نژاد با بيان اين مطلب افزود: اراده انسان در اين جهان برهمه چيز غلبه خواهد كرد. مي توان با توكل برخدا و همت بالا همه قله ها را فتح كرد. رئيس جمهوري كشورمان در ادامه تصريح كرد: از نظر ما تك تك شما عزيزان با پشت سرگذاشتن برنامه هاي سنگين آماده و مصمم هستيد تا با رعايت اخلاق و جوانمردي براي ملت ايران افتخار كسب كنيد. همين روحيه و همت از نظر ملت ما يعني قهرماني و اينكه شما از همين حالا در ذهن مردم ايران قهرمان هستيد. حضور در رقابتهاي پارالمپيك هم به خاطر همين فاكتورها از حضور در المپيك با ارزش تر است و اميدوارم همه شما در اين عرصه به موفقيت دست پيدا كنيد.

تجربياتم را در اختيار جوانان قرار مي دهم
مدير تيمهاي ملي وزنه برداري گفت: با اتمام دوران قهرماني قصد دارم در موقعيتي ديگر و با انگيزه اي فراوان تمام داشته و تجربياتم را در اختيار جوانان قرار دهم. حسين رضازاده پس از دريافت حكم مدير تيمهاي ملي و سرمربيگري تيم ملي بزرگسالان كشورمان گفت:همانطور كه پيش از اين نيز اعلام كرده بودم تمام هدفم خدمت به ايران و مردم شريف ايران زمين است. به همين منظور هم قصد دارم با اتمام دوران قهرماني در موقعيتي ديگر و با انگيزه اي فراوان تمام داشته و تجربياتم را در اختيار جوانان قرار دهم. رضازاده با تاكيد بر اينكه مهمترين اصل رسيدن به موفقيت انسجام تيمي و همدلي است اظهار داشت: ايجاد انسجام و اتحاد در بين اعضاي كادر فني و اعضاي تيمهاي ملي در رده هاي مختلف سني مهمترين فاكتور رسيدن به موفقيت است كه به همين منظور قصد دارم با برگزاري نشستهايي منظم تمامي مسايل مربوط به تيمهاي ملي را با همفكري و مشورت مطرح كرده و به تصميم گيري برسانم.

اگر به المپيك نمي رفتم حرف هاي ديگري مطرح مي شد
ركوردار پرتاب ديسك آسيا گفت: اگر به دليل آسيب ديدگي در المپيك حاضر نمي شدم، بايد حرف و حديث هاي ديگري را تحمل مي كردم. احسان حدادي عنوان كرد: بر اين باورم كه خستگي باعث آسيب ديدگي من شد. بايد پس از هر مسابقه استراحت مي كردم; اما به دليل بي تجربگي فكر مي كردم بايد هر چه كه مي توانم شدت و ميزان تمريناتم را بالا ببرم. وي افزود: به هيچ عنوان جو مسابقات من را نگرفت، چرا كه تجربه حضور در مسابقات بزرگ را داشته ام، به علاوه من براي خود و خوشحالي مردم پرتاب مي كنم و هيچ اجباري براي رفتن به المپيك نداشتم; اما اگر نمي رفتم بايد حرف و حديث هاي ديگري را مي شنيدم.

در جدالي نابرابر قهرمان آسيا شديم
رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: قهرماني تيم جوانان در آسيا ثابت كرد بسكتبال ايران راهش را به خوبي پيدا كرده و در جدالي نابرابر قهرمان شد. محمود مشحون اظهار داشت: جوانان بسكتبال ايران در جدالي نابرابر با تيم هاي آسيايي بر بام آسيا ايستاده و با قدرت قهرمان شدند. آنها ثابت كردند توانايي جايگزيني ملي پوشان بزرگسال كشورمان را دارند و خيال همه را براي پشتوانه سازي تيم ملي آسوده كردند. وي افزود: كسب جواز حضور در جام جهاني در ميان تيم هايي كه شرايط سني مسابقات را رعايت نكرده بودند به هيچ عنوان آسان نيست; اما جوانان ايران با غيرت و تلاش مثال زدني اجازه ندادند صغرسن حريفان مانعي در راه جهاني شدن آنها باشد.

اسامي تيم ملي راگبي بانوان امروز اعلام مي شود
نفرات اعزامي تيم ملي راگبي بانوان جهت شركت در مسابقات آسيايي لائوس روز يكشنبه هفته جاري (امروز)اعلام مي شود. "هلن واگا" سرمربي نيوزلندي تيم ملي راگبي بانوان كشورمان اسامي 15 نفر اعزام جهت شركت در مسابقات آسيايي لائوس را اعلام خواهد كرد، تا بدين ترتيب ملي پوشان اردوي 2 ماهه خود را در مجموعه ورزشي آزادي برپا كنند. مسابقات آسيايي لائوس 11 لغايت 24 آبان ماه با حضور 12 كشور به صورت seven برگزار خواهد شد.

دور جديد تمرينات تيم ملي ژيمناستيك ايران آغاز شد
به منظور حضور قدرتمند در مسابقات ژيمناستيك آسيايي قطر، دور جديد تمرينات تيم ملي ژيمناستيك كشورمان از ديروز (شنبه) در سالن شهيد آذرپي تهران آغاز شد. تيم ملي ژيمناستيك كشورمان در دو گروه 5 نفره تمرينات خود را براي حضور در مسابقات آسيايي قطر كه 25 آبانماه در اين كشور برگزارمي شود، آغاز كرده است.بر همين اساس حسين كشوري، احسان خدادادي، امير اعظمي، پيام حسن نژاد و علي اصغر مرزبان زير نظر حسن ميرقائمي و كيل سو مربي كره شمالي تمرينات خود را پيگيري مي كنند. در گروه دوم، محمد رمضان پور، علي عزيزي، محمد مهدي گائيني، وحيد ايزد فر و هادي خناري نژاد تمرينات خود را زير نظر حسين طاهرخاني و آرمن اسكوئيان از ارمنستان انجام مي دهند. ملي پوشان تمرينات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن شهيد آذرپي مجموعه ورزشي شهيد شيرودي پيگيري مي كنند.

دنبال جوسازي نيستم
مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به جذب بازيكنان جديد براي تيم فوتبال استقلال گفت: در جذب بازيكن به دنبال تقويت روحي و رواني تيم و يا نام هاي بزرگ نيستيم. در تيم استقلال بازيكناني همچون جباري را داريم كه از لحاظ اسم بار مثبت روحي و رواني تيم است. ما هر بازيكني را كه نياز داشته باشيم جذب مي كنيم و خواسته هاي سرمربي براي ما مهم است نه جذب نام هاي بزرگ. وي ادامه داد: در جذب بازيكن به هيچ عنوان به دنبال جوسازي نيستيم و در حال حاضر فقط روي فوروارد جديد تيم مانور مي دهيم. در چند روز گذشته فورواردهاي زيادي از سراسر دنيا به تمرينات استقلال آمدند كه اگر در تيم هاي ديگر بودند مطمئنا آنها را جذب مي كردند اما ما اين كار را نكرديم زيرا به دنبال فورواردي مي گرديم كه بتواند استقلال را در سه جام همراهي كند. مديرعامل استقلال در خصوص جذب علي كريمي توسط پرسپوليس گفت: علي كريمي بازيكن بزرگي است اما مانيز در استقلال بازيكناني را داريم كه به اندازه او بزرگ هستند. ما در سال گذشته بازيكني همچون منصوريان را داشتيم كه نشان داده اند توانايي بيشتري نسبت به علي كريمي دارد. در هر صورت اميدوارم كريمي در پرسپوليس موفق باشد چون شايستگي ستاره بودن رادارد.

حضور كريمي ربطي به من ندارد
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور كريمي در پرسپوليس تاثيري در بازي كردن من ندارد چون من بازيكن ثابت پرسپوليس هستم. عليرضا نيكبخت واحدي عنوان كرد: علي كريمي بازيكن بزرگي است و از محبوبيت بالايي برخوردار است. ما در تيم ملي با هم همبازي بوديم و با خصوصيات بازي هم به طور كامل آشنا هستيم و بايد تاييد كنم حضور كريمي در پرسپوليس باعث نيمكت نشيني من نخواهد شد. وي ادامه داد: دراين كه كريمي بهترين بازيكن ايران است شكي ندارم ولي اينكه گفته مي شود با حضور وي جايگاه من در پرسپوليس متزلزل مي شود را به هيچ عنوان قبول ندارم. نيكبخت واحدي خاطر نشان كرد: من و كريمي در كنار هم بازي مي كنيم و با پرسپوليس يك بار ديگر قهرمان ليگ برتر خواهيم شد. من به موفقيت پرسپوليس در آسيا شكي ندارم و به هواداران اطمينان مي دهم كه پرسپوليس يك سال رويايي را پشت سر خواهد گذاشت. هافبك پرسپوليس گفت: من هيچ اختلافي با كريمي ندارم و دوست ندارم به اين طور شايعات توجه اي كنم.

جلسه نيكبخت و توره با مصطفوي
دو بازيكن پرسپوليس طي هفته جاري با داريوش مصطفوي ديدار خواهند كرد تا درخصوص تخلفات انضباطي خود توضيحاتي را به مديرعامل باشگاه ارائه دهند. عليرضا نيكبخت و ابراهيم توره دو بازيكن پرسپوليس هستند كه طي هفته جاري به ديدار مصطفوي مي روند تا در خصوص غيبت هاي خود در هفته گذشته توضيحاتي را ارائه دهند.اين دو بازيكن در هفته گذشته دو جلسه غيبت در تمرينات داشتند و تا حدودي براي پرسپوليس حاشيه ساز شدند. غيبت توره اين ذهنيت را به وجود آورد كه او به دليل دريافت نكردن مطالبات خود قهر كرده و غيبت نيكبخت نيز تا حدود زيادي عجيب به نظر مي رسيد.احتمال اينكه اين دو بازيكن با جريمه نقدي روبرو شوند،بسيار است.

ديگر كاري از فدراسيون ساخته نيست
بعد ازاتفاقاتي كه در مسابقات المپيك پكن رخ داد بسياري از كارشناسان ورزش حضور كفاشيان در فدراسيون فوتبال را امري غير ضروري خواندند و دو شغله بودن وي را دليل نداشتن تمركز در كميته ملي المپيك اعلام كردند. علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ضمن رد اين مساله درباره ادامه حضورش در كميته ملي المپيك گفت: دوشغله بودن من هيچ لطمه اي به فدراسيون فوتبال نزده است چرا كه من تمام وقت خود را در فدراسيون فوتبال گذراندم و هم اكنون براي كانديداشدن مجدد در انتخابات منتظر برگزاري جلسه هيات اجرايي مجمع كميته ملي المپيك در تاريخ 23 شهريور ما هستم تا در آن جلسه با توجه به افرادي كه در انتخابات كانديدا مي شوند و همچنين پس از مشورت با اعضاي مجمع و هيات اجرايي، تصميم نهايي خود را بگيرم. با اين حساب كانديدا شدن من در گرو نتيجه مشورتم با دوستان و اعضاي مجمع خواهد بود. رئيس فدراسيون فوتبال درباره مشكل حق پخش تلويزيوني و اقدامات فدراسيون در جهت رفع آن گفت: فدراسيون تمام اقدامات مربوط به خود در جهت كسب چهار سهميه براي ليگ قهرمانان آسيا را انجام داده است. تنها مورد باقي مانده حق پخش تلويزيوني است كه فقط مربوط به فدراسيون نمي شود. اخيرا جلسه اي با حضور عزيز محمدي، تاج و درخشان و مسولان صداوسيما داشتيم و مذاكراتي دراين خصوص انجام داديم كه هر چند آنها هيچ مخالفتي با پرداخت حق پخش تلويزيوني به فدراسيون فوتبال نداشتند اما اقدامي هم درباره اين موضوع انجام نمي دهند. درباره حق پخش تلويزيوني ديگر كاري از فدراسيون ساخته نيست و همه چيز به تصميم صدا و سيما بستگي دارد.

بركناري جلالي دروغ است
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: قرار بر بركناري جلالي نيست و اين خبر كذب است. سيف ا.. دهكردي درباره اينكه گفته مي شود نزديكان وي به او فشار آورده اند تا مجيد جلالي را بركنار كرده تا از يك مربي بومي استفاده كنند، اظهار داشت: چنين جرياني وجود ندارد. جلالي با ما قرارداد دارد و با قدرت هم به كارش ادامه مي دهد. ما هم از او انتظار داريم تا تيم را به بهترين شرايط ممكن برساند و به كار او اعتقاد داريم. وي كه به تازگي جاي مسعود رضاييان را در باشگاه فولاد گرفته است، عنوان كرد: هميشه جز كساني بودم كه مثل كوه پشت رضاييان بودم; اما گاهي شرايطي پيش مي آيد كه مجبوريم تغيراتي ايجاد كنيم و اجتناب ناپذير است. ايشان هنوز هم در باشگاه و كنار تيم هستند.

رئال بازيكنان خوب خود را فراري مي دهد
قهرمان اسپانيايي فرمول يك جهان از انتقال روبينيو به منچستر سيتي حمايت كرد. فرناندو آلونسو راننده رنو در فرمول يك و قهرمان جهان در اين رشته گفت: متاسفانه مادريد بازيكنان خوب خود را فراري داده و مهاجمين بزرگ خود را به همين راحتي از دست مي دهد. وي افزود: روبينيو از اسپانيا فرار كرد. روزنامه ها با مطالب خود او را آزار مي دادند و باشگاه رئال مادريد كوچكترين حمايتي از او نداشت. من هم اگر جاي روبينيو بودم قطعا همين كار را انجام مي دادم.

مي خواهم به رئال بروم
كريستيانو رونالدو هافبك پرتغالي تيم فوتبال منچستريونايتد بار ديگر ابراز علاقه كرد تا به رئال مادريد ملحق شود. رونالدو طي مصاحبه اي به خبرنگاران گفت:" روياي جواني، من هرگز علاقه خود به رئال مادريد و بازي در اسپانيا پنهان نكرده ام. من به اين موضوع فكر كردم كه مي توانم در آنجا حضور داشته باشم، پس از آنكه به همراه منچستريونايتد فاتح ليگ قهرمانان شدم احساس كردم كه به فضاي جديدي نياز دارم. رئال به من علاقه مند است و پيشنهاد قابل توجهي ارائه داده اگر اين تيم قهرمان لاليگا نبود احتمال كمي داشت كه به اين تيم فكر كنم. همه دنيا مي دانند كه شيوه زندگي و فرهنگ اسپانيايي ها و پرتغالي ها به هم شبيه است و خانواده ام نيز از اين تغيير استقابل كرده است."

«موتو» فيفا را به CAS مي كشاند
"آدريان موتو" پس از جريمه سنگينش از سوي فيفا، پاي فدراسيون جهاني فوتبال را به دادگاه جهاني ورزش (CAS) كشاند. مهاجم تيم ملي روماني پس از آنكه فيفا او را به پرداخت جريمه اي 2 17/ ميليون يورويي محكوم كرد، از اين دادگاه تقاضاي رسيدگي كرد. موتو به دليل استفاده از مواد مخدر با اين حكم روبه رو شد. CAS در چهار ماه آينده به شكايت موتو رسيدگي خواهد كرد. اين دادگاه در ماه مه 2007 اعلام كرده بود فيفا بايد ميزان جريمه مهاجم كنوني فيورنتينا را تعيين كند. مهاجم سال هاي پيش چلسي چهار سال پيش زماني كه در استمفوردبريج توپ مي زد از كوكائين استفاده كرد و براي همين هفت ماه محروم شد.

نگران قدرتنمايي منچسترسيتي نيستم
سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس گفت: تيم هاي بزرگ مثل ما به رقبايي جدي نياز دارند و نگران قدرتنمايي منچسترسيتي نيستم. سر آلكس فرگوسن اظهار داشت: بخاطر تغيير و تحولات اخير همشهري خود يعني منچسترسيتي موردي براي نگراني نمي بينم. اعتراف مي كنم هميشه به حريفاني براي مطرح شدن و موفقيت احتياج داريم. وي افزود: چند سال قبل تيم چلسي با شكلي تازه ظهور كرد. قبل تر از آن هم آرسنال اين راه را طي كرد; اما موفقيت هاي منچستر به پايان نرسيد و ادامه يافت. وي تصريح كرد: وقتي در منچستريونايتد مديريتي كاملا قوي وجود دارد و تصميمات كاملا كارشناسي اتخاذ مي شوند، ديگر نگراني بابت ظهور تيمي نظير منچسترسيتي نيست.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن