تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از سالن‌هاي سينمايي كه در پايتخت افتتاح مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارشي از سالن‌هاي سينمايي كه در پايتخت افتتاح مي‌شوند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

پرديس‌هاي سينمايي «پارك ملت»، «زندگي» ، سالن شماره 3 سينما جوان، سالن 2 موزه سينما طبق وعده‌هاي داده شده قرار است، بزودي به جمع سالن‌هاي سينمايي نمايش‌دهنده‌ي فيلم، در پايتخت بپيوندند.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پروژه‌ي سينمايي «پارك ملت» يكي از اين پروژه‌هاست كه با 5 سالن به ظرفيت 1200 نفر و يك گالري بسيار مجهز درحال ساخت است.

البته ساخت سالن‌هاي سينمايي اين پروژه كه از سوي مركز توسعه‌ي فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران دنبال مي‌شود، مدتي است به پايان رسيده و پيش از اين قرار بود اين سينما همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) افتتاح شود، اما به دستور شهردار تهران، قرار است اين سالن‌ها همزمان با آماده شدن گالري كه اولين گالري استاندارد ايران محسوب مي‌شود، به بهره‌برداري برسد.

گفته مي‌شود، متراژ كلي پرديس سينمايي پارك ملت 15 هزار متر است و به ‌گفته‌ي بانيان آن، تنها ساخت يك سينما هدف آنها نبوده بلكه آنها قصد داشته‌اند، پديده‌اي به شهر اضافه كنند.

پديده‌اي كه مردم را به فكر وا مي‌دارد و چشم‌اندازهاي جديدي را از شهر و معماري براي آنها مهيا مي‌كند.

پرديس سينمايي «زندگي» نيز يكي‌ديگر از اين پروژه‌هايي است كه با 5 سالن و ظرفيت 1200 نفر هم قرار است درغرب تهران به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به گزارش ايسنا، سالن شماره‌ي 3 سينما «جوان» نيز در مجموعه‌ي فرهنگي شهيد چمران واقع در خيابان شريعتي قرار دارد كه گفته مي‌شود از مدرن‌ترين سينماهاي خاورميانه است كه براي ساخت آن از آخرين استانداردها در طراحي صدا و فناوري نمايش و سازه‌ استفاده شده است و با 310 صندلي تا چندي ديگر افتتاح مي‌شود.

اين مجموعه كه در زميني به مساحت 2500 مترمربع قرار دارد با يك سالن سينمايي، سالن تئاتر و ساختمان مركزي (اداري) قرار است تا آذرماه سال جاري به بهره‌برداري رسد.

به گزارش ايسنا، ويژگي‌ مهم اين پروژه طراحي و معماري بيروني آن است كه براي قرنيه‌سازي در باغ هنر، مشابه ساختمان خانه‌ي هنرمندان ايران صورت گرفته است.

اميد مي‌رود ساخت آن تا اواخر آبان‌ماه سال جاري به اتمام برسد و در آذرماه شاهد افتتاح و بهره‌برداري آن باشيم.

هم‌چنين، سالن شماره 2 موزه‌ي سينما از ديگر پروژه‌هايي كه در ضلع جنوب غربي موزه‌ي سينما با 250 صندلي و تجهيزات كامل سينمايي در دست احداث است و زمان دقيق افتتاح آن مشخص نشده است.

انتهاي پيام
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن