تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : وعده پرداخت تسهيلات به كارآفرينان عملي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : وعده پرداخت تسهيلات به كارآفرينان عملي شود
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
دارنده رتبه سوم كارآفرينان برتر منطقه كرج در بخش خدمات در سومين جشنواره كارآفرينان برتر از مسئولان مي‌خواهد كه وعده پرداخت تسهيلات بانكي به كارآفرينان را به مرحله عمل در آورند.

زهره رضازاده قصاب كه به توليد انواع عروسك و سيسموني نوزاد مشغول است، افزود: كار آفرينان هم اكنون با مشكلات متعددي از جمله بيمه كارگران، جواز كار و تسهيلات بانكي مواجه هستند و دولت بايد حمايت‌هاي خود را در اين زمينه عملياتي كند.

به گفته اين كارآفرين ديپلمه، هم اكنون افراد بسياري هستند كه به ظاهر ناتوان مي‌باشند ، اما در صورت حمايت دولت مي‌توانند توانايي‌هاي بالاي خود را بروز دهند.

وي كه فعاليت كارآفريني خود را از يك سال و ‪ ۹‬ماه پيش آغاز و تاكنون براي ‪ ۵۰‬نفر شغل ايجاد كرده است، افزود: بسياري از همكاران من را افراد معلول و ناتوانان مالي تشكيل مي‌دهند، اما با اين وجود، توليدات ما از بازار بسيار مناسبي برخوردار است.

رضا زاده قصاب سپس انگيزه حضور در عرصه كارآفريني را پيشرفت خود و كمك به افراد نيازمند جامعه عنوان كرد و گفت: براي ارتقا منزلت اجتماعي كارآفريني، بايد ايجاد كار براي افراد بيكار به عنوان يك حس مشترك اجتماعي محسوب شود.

اين كارافرين با بيان آنكه توليدات مجموعه تحت مديريت وي مورد استقبال كشورهاي عربي قرار گرفته است، افزود:به دليل كمبود سرمايه و نقدينگي، امكان توليد با شمارگان بالا در اين مجموعه وجود ندارد و در صورت همكاري مسئولان براي پرداخت تسهيلات مورد نياز، مي‌توان با نيروي بيشتر و توليد بالاتر در عرصه صادرات نيز فعال شد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 540]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن