تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهرداد هاشمي: سايپا قدرت تازه‌اي در آسيا خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: مهرداد هاشمي: سايپا قدرت تازه‌اي در آسيا خواهد بود
آفتاب: مديرعامل و نماينده باشگاه سايپا در مراسم قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا گفت: «قرعه سايپا مطلوب است و تيم ما به قدرتي تازه در قاره آسيا مبدل خواهد شد».

به گزارش سرويس ورزشي آفتاب و به نقل از پايگاه خبري فوتبال آسيا، مهرداد هاشمي با بيان اين مطلب افزود: « براي ما رويارويي با كوروچي ازبكستان سخت نيست البته مقابل اين تيم كار آساني را نيز پيش رو نداريم كه بخواهيم خيلي خوشحال باشيم. به هر حال تيمي كه مي‌خواهد به موفقيت فكر كند بايد براي گذر از هر مانعي آماده باشد».

وي ادامه داد: «ما وظيفه سنگيني از اين به بعد داريم چرا كه تنها نماينده ايران در مسابقات شده‌ايم. با اين وجود من به توانايي هاي باشگاه سايپا ايمان دارم. ما نام ايران و سايپا را در اين مسابقات زنده نگه مي داريم. كاري مي‌كنيم تا فوتبال آسيا با قدرت جديدي آشنا شود و از داشتن سايپا به خود افتخار كند».

مديرعامل باشگاه درباره وضعيت تيم سايپا پس از جدايي علي دايي گفت: « بايد به اولويت‌ها فكر كنيم. تيم ملي بيشتر از ما به علي دايي احتياج داشت هر چند او در كنار باشگاه سايپا خواهد ماند و با عضويت در هيئت مديره در تصميمات فوتبال باشگاه نقش مهمي بر عهده مي‌گيرد. حضور او در تغييرات و جذب نيروهاي بعدي توانايي باشگاه را بالا نگه مي‌دارد».

وي تاكيد كرد: «ما با سرعت به دنبال استخدام يك سرمربي هستيم و بدون شك با پايان فصل فوتبال در ايران سعي مي كنيم تا بازيكنان جديدي را كه لازم است به جمع خود بياوريم».

هاشمي درباره نقاط قوت يا ضعف تيم سايپا در بازي‌هاي پيش رو گفت: « مسائل فني به مربي تيم بستگي خواهد داشت حتي بازيكنان بعدي را هم با نظر مربي جديدي كه خواهيم گرفت جذب مي كنيم».

گفتني است تيم فوتبال سايپا در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا با تيم كورچي روبرو خواهد شد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن