تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از قم
خبرگزاري فارس: برگزاري ليگ ورزش‌هاي رزمي قم، تجليل كارمندان سازمان بازرگاني قم از مقام شامخ شهدا و نياز سينما تربيت به سه ميليارد ريال اعتبار براي بازساي از اخبار كوتاه قم است.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم،‌ سرپرست هيئت ورزش‌هاي رزمي قم در گفتگو با خبرنگاران از آغاز به كار اولين دوره ليگ ورزش‌هاي رزمي قم خبر داد.
اسماعيل زند اظهار داشت‌: ‌اولين دوره از ليگ ورزش‌هاي رزمي قم با شركت پنج تيم در دو رده سني جوانان و بزرگسالان از امروز در ورزشگاه شهيد رضاييان قم آغاز شد.
وي ادامه داد: در اين ليگ تيم‌هاي شهرداري قنوات، هيئت ورزش‌هاي رزمي، صدراسيستم، تربيت و املاك دانيال با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
سرپرست هيئت ورزش‌هاي رزمي قم درباره هدف از برگزاري اين ليگ گفت: با برگزاري اين ليگ ما مي‌توانيم فعاليت ورزشكاران زير پوشش اين هيئت، ورزش‌هاي رزمي را ساماندهي كنيم و از سوي ديگر استعدادهاي قم در اين خصوص را شناسايي كنيم.
وي افزود:‌ برگزاري اين ليگ ميدان بسيار خوبي جهت آماده شدن ورزشكاران قمي براي رقابت‌هاي ورزشي ايرانيان است.
زند با اشاره به افتخارات ورزشكاران قمي در ورزش‌هاي رزمي اظهار كرد: مهم‌ترين اين افتخارات كسب مدال برنز مسابقات جهاني كيك بوكسينگ كه ماه گذشته در كشور قبرس برگزار شد، توسط محمدجواد صادق بود.

*تجليل كارمندان سازمان بازرگاني قم از مقام شامخ شهدا
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادي خرمشهر مديريت و كاركنان سازمان بازرگاني استان قم با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبي و عطرافشاني بر مزار شهداي والا مقام از مقام شامخ ايشان تجليل به عمل آوردند.
در اين مراسم كاركنان سازمان بازرگاني استان قم در ساعات اوليه صبح در محل گلزار شهدا حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه نسبت به شهداي هشت سال دفاع مقدس اداي احترام كردند.
رئيس سازمان بازرگاني استان قم در اين مراسم گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا وظيفه بازماندگان از قافله شهداست، زيرا شهداي انقلاب و دفاع مقدس با ايثار خون خود رسالت خود را به انجام رسانده و تكليف سنگين پاسداري از خون شهدا را به دوش ما نهادند.

*بازسازي سينما تربيت قم سه ميليارد ريال اعتبار نياز دارد
مسئول امور سينمايي ارشاد قم گفت: در بازديد كارشناسان مؤسسه سينما شهر از سينما تربيت، برآورد اوليه جهت تعمير و بازسازي اين سينما سه ميليارد ريال عنوان شد.
محمدكاظم رضواني افزود: در صورت تأمين يك ميليارد و 800 ميليون ريال از اين مبلغ از طريق جذب منابع استاني و اعتبارات سازمان آموزش و پرورش، يك ميليارد و 200 ميليون ريال ديگر را نيز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تامين خواهد كرد.
وي گفت: سينما تربيت يكي از سينماهاي اصلي شهر است كه اگر مسئولين استان با توجه به نقش ويژه سينماها در فرهنگسازي خانواده‌ها توجه جدي به اين امر داشته باشند، مي‌توانيم وضعيت سينماهاي استان را در حد مطلوبي ارتقا بخشيم.
رضواني همچنين در پاسخ به سئوالي درباره وضعيت سينما استقلال گفت: سياست وزارت ارشاد اسلامي احيا و بازسازي سينماها در كشور است و در همين راستا در صورت تأمين 50 درصد از هزينه‌هاي بازسازي سينما استقلال، مي‌توان با استفاده از اعتبارات حوزه سينمايي اين وزارتخانه آن را تعمير و بازسازي كرد.
انتهاي پيام/م
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن