تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812902687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلاح در گفتگو با مهر:توان قهرماني در جام حذفي را داريم / جلوي دلالان را نگيريم فوتبال نابود مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فلاح در گفتگو با مهر:توان قهرماني در جام حذفي را داريم / جلوي دلالان را نگيريم فوتبال نابود مي شود
مدير عامل باشگاه برق شيراز با تاكيد بر اين موضوع كه اين تيم توان قهرماني در جام حذفي را دارد، از حضور پرقدرت برق در مسابقات باقي مانده از اين رقابت ها خبر داد.

رسول فلاح درگفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسابقات جام حذفي گفت: مطمئن باشيد هيچ كس از اوج و روي قله بودن بدش نمي آيد و كادر فني و بازيكنان تيم برق شيراز هم تمام تلاش و سعي خود را براي قهرماني دراين مسابقات به كار مي بندند و مطمئن هستند كه با موفقيت اين مسابقات را به پايان مي رسانند.

وي با اشاره به اينكه اين تيم موفق شد در 3 ديدار مهم ليگ برتر صباباتري، پرسپوليس و سپاهان را متوقف كند، خاطرنشان كرد: توان ما بيشتر از خيلي تيم هاست كه در اين مدت با همت مسئولان و كمك مردم، امكانات باشگاه برق در حد يك باشگاه مدرن شده است.

مديرعامل باشگاه برق شيراز در پاسخ به اين سئوال كه در صورت قهرماني اين تيم در رقابتهاي جام حذفي آيا مي توانيد در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نماينده اي شايسته براي ايران باشيد، اظهار داشت: برق سابقه حضور در چنين مسابقاتي را پيش از اين دارد. همچنين ما از دو تيم تهراني پرسپوليس و استقلال قدمت بيشتري داريم. برق اصالت شهر تاريخي شيراز است و مطمئنا مي توانيم در آن مسابقات هم نماينده اي شايسته براي فوتبال ايران باشيم.

وي تصريح كرد: تمركز اصلي ما در شرايط فعلي موفقيت در جام حذفي است و پس از آن مسابقات در خصوص تغييرات در كادر فني و بازيكنان صحبت مي كنيم البته ما دوست داريم مربي بزرگي مانند ياوري را حفظ كنيم اما ايشان هم نظر خودشان را دارند كه اميدوارم بتوانيم با حفظ اين مربي و استخوان بندي تيم سال آينده هم با قدرت در مسابقات ليگ و جام حذفي و حتي بازيهاي آسيايي به ميدان برويم.

فلاح در خصوص مسابقات ليگ امسال، ادامه داد: ليگ بسيار سختي بود زيرا وقتي مي بينيم تيم ها به خاطر 3 امتياز از رده سوم به رده هشتم و نهم سقوط مي كنند نشان دهنده سختي هاي مسابقات است اما خوشبختانه مسئولين با يك برنامه ريزي اصولي موفق شدند باتوجه به شرايط حاد موجود مسابقات را به موقع به پايان برسانند گرچه فشار زيادي به تيم ها وارد شد.

مدير عامل برق در پايان در خصوص حضور دلالان در فصل نقل و انتقالات، گفت: اگر جلوي اين افراد كه تنها براي منافع خود در اين سطح فعاليت مي كنند گرفته نشود فوتبال ايران نابود خواهد شد. مسئولين بايد هر چه زودتر به فكر باشند تا اين مشكل را به بهترين شكل برطرف كنند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن