تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور : در كنار روحانيت بودن افتخاري بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور : در كنار روحانيت بودن افتخاري بزرگ است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون قوه قضاييه و رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با حضور درجمع سران دفاتر ازدواج و طلاق، در كنار روحانيت بودن را افتخاري بزرگ دانست.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حسينعلي اميري با حضور در جمع سران دفاتر ازدواج و طلاق با اشاره به وظيفه سنگين و خطير ثبت ازدواج و طلاق، گفت: به بركت انقلاب اسلامي و رهبري حضرت امام(ره) و همچنين استمرار اداره نظام به دست مقام معظم رهبري، در كشوري هستيم كه به نام اسلام است و همه مفتخريم كه در چنين كشوري و با چنين مردم و رهبري سعي در خدمت به مردم و انجام امور مسلمين داريم.
معاون قوه قضاييه با اشاره به سوابق تاريخي گريز بعضي از مجتهدان بزرگ در پذيرفتن مسئوليت طلاق و با تاكيد بر سنگين بودن مسئوليت سران دفاتر ازدواج و طلاق و بويژه واقعه طلاق، اظهار داشت: اگر به بركت اين نظام مقدس نبود چه بسا انگيزه اي براي پذيرفتن چنين مسئوليت سنگيني وجود نداشت.
رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اشاره به اينكه آثار اين مسئوليت هم در دنيا و هم در آخرت نمايان است، افزود: انجام اين تكاليف براي رضاي خدا است و خدمت به مردم در حكومت جمهوري اسلامي، در درگاه خداوند متعال عبادت است.
اميري با اشاره به اينكه بخشي از همكاران وي در سازمان ثبت را روحانيت معزز و بزرگاني چون سران دفاتر ازدواج و طلاق كه هيچ نيتي جز خدمت به اسلام ندارند تشكيل مي دهند اظهار داشت: براي من مايه افتخار است كه در جمع شما بزرگواران هستم.
وي كار در كنار روحانيت را از نعمت هاي الهي برشمرد و افزود: تاكنون افتخار داشته ام در خدمت مجتهدين و روحانيون باشم و اميدوارم اين امر استمرار يابد و از اين موضوع بسيار خوشبخت و خوشحالم.
در پايان اين ديدار سران دفاتر ازدواج و طلاق ضمن قدرداني از آقاي اميري به بيان مسائل و مشكلاتشان پرداختند./د/207/120
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن