تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پليس انگليس خواستار حق برگزاري اعتصاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پليس انگليس خواستار حق برگزاري اعتصاب شد
اجتماعي
لندن - افسران پليس انگليس و ولز روز سه شنبه خواستار اعمال فشار به دولت اين كشور براي دريافت حق برگزاري اعتصاب شدند.

به گزارش ايرنا، فدراسيون پليس انگليس و ولز كه براي ‪ ۱۴۰‬هزار پليس برگه راي فرستاده بود در كنفرانس خود در شهر بورن موث اعلام كرد كه ‪ ۸۶‬درصد افراد شركت‌كننده در اين راي‌گيري شامل افسران ، بازرسها و سرجوخه‌هاي پليس به ضرورت اعمال فشار به دولت براي اعطاي حق اعتصاب به پليس راي دادند.

حدود ‪ ۱۸‬هزار نيروي پليس بريتانيا اواخر سال گذشته در اعتراض به كمبود دستمزدهاي خود در حركتي بي‌سابقه دست به برگزاري يك راهپيمايي در مركز لندن زدند.

شركت‌كنندگان در آن راهپيمايي ، ضمن اعتراض به دولت در افزايش دو و نيم درصدي دستمزد خود و توهين آميز خواندن آن ، اعلام كردند حتي اين افزايش نيز در مرحله اجرا تا ‪ ۹/۱‬درصد كاهش مي‌يابد.

در پاسخ به اين اعتراض ها، وزارت كشور اعلام كرد كه از زمان روي كار آمدن حزب كارگر در سال ‪ ۱۹۹۷‬تاكنون ، حقوق افسران پليس ‪ ۳۶‬درصد افزايش يافته كه اين ميزان افزايش ‪ ۱۰‬درصد بالاتر از مجموع نرخ رسمي تورم در اين سالها بوده است .

شماري از سازمان‌هاي مدافع حقوق صنفي در بريتانيا در تلاشند تا ممنوعيت اعتصاب پليس را اقدامي مغاير با حقوق مدني قلمداد كرده و برابري حقوق صنفي و حق اعتصاب نيروهاي پليس با ديگر كاركنان دولت را خواستار شوند.

كشمكش مالي پليس و دولت بريتانيا ماجرايي دنباله دار است كه از ابتداي سالهاي دهه ‪ ۱۹۸۰‬ميلادي و به هنگام نخست وزيري محافظه كاران و مارگارت تاچر آغاز شد و در طول ‪ ۲۸‬سال اخير نيز از طريق مذاكره و چانه زني ادامه داشته است .
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 408]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن