تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815205518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقال امتياز يكي از تيم‌هاي تهراني به مازندران تكذيب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انتقال امتياز يكي از تيم‌هاي تهراني به مازندران تكذيب شد
داخلي. ورزشي. ليگ. برتر. فوتبال. باشگاهي. گزارش. مازندران.

پس از سقوط تيم شموشك نوشهر يكي از دو نماينده فوتبال مازندران به ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي ايران بر حساسيت دوستداران فوتبال اين استان در خصوص چگونگي حضور نماينده آن در ليگ برتر افزوده شده است.

شموشك تنها در مدت سه فصل از ليگ برتر تا ليگ دسته دوم تنزل يافت.

در حال حاضر تمام اميدهاي فوتبال دوستان مازندراني براي درخشش در فوتبال ايران به تيمي بسته شده كه خود با مشكلات مالي واختلافات دروني بسياري رو به روست.

نساجي مازندران اكنون تنها نماينده مازندران در ليگ دسته اول فوتبال باشگاههاي كشور است كه براي دومين بار متوالي در هفته‌هاي پاياني فصل از راهيابي به مرحله پلي اف بازماند.

ديگر نماينده قابل اعتماد فوتبال مازندران مازيران ساري است كه همچنان در رقابتهاي ليگ دسته دوم حضور دارد اما به دليل ضعف‌هاي مديريتي و مالي تنها هدفش حفظ تيم در اين پيكارها و جلوگيري از سقوط مي‌باشد.

درشرايط كنوني اقبال عمومي از فوتبال مازندران رخت بربسته و بطورتقريبي اكثريت قريب به اتفاق هواداران هيچ اميدي به ايجاد تغيير و تحول وبازگشت مازندران به ليگ برتر فوتبال ندارند.

آنچه اين تماشاگران را در انتظار قرار داده وعده انتقال تيمي از تهران به مازندران براي حضور در فصل آينده ليگ برتر مي‌باشد.

خبرهاي انتقال قطعي يكي از تيمهاي پايتخت‌نشين ليگ برتر به مازندران به تناوب از سوي مسوولان فوتبال استان به گوش مي‌رسد.

با اشاره‌اي كه از جابه جايي تيمي از تهران به مازندران شنيده مي‌شود مي توان به اين نتيجه رسيد كه يكي از چهار تيم صباباتري ، سايپا، پيكان و يا راه آهن مدنظر مي‌باشند و طبيعي است كه انتقال تيمهاي بزرگ استقلال و پرسپوليس امكان ندارد.

اما مديران رده بالاي اين چهار باشگاه نيز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از انتشار چنين خبري متعجب هستند و آن را به شدت تكذيب مي‌كنند.

سرپرست تيم صباباتري تهران در اين خصوص گفت: شايعات در اين خصوص را تكذيب مي‌كنم.

متاسفانه خبرهايي كه به گوش مي‌رسد منبع دقيقي ندارد و امكان حضورمان در خارج از صباشهر محل برگزاري مسابقه‌هاي صباباتري نيست.

"مجيد پيرترسا" به خبرنگار ايرنا افزود: شخصا با وزير دفاع گفت وگو كرده ام و وي اعلام كرد كه به خارج از تهران منتقل نمي‌شويم و با تمام قدرت در فصل آينده ليگ برتر شركت مي‌كنيم.

وي گفت: با تمام ارادتي كه به فوتبال دوستان مازندراني داريم اما رويه‌اي كه مسوولان فوتبال مازندران در پيش گرفته‌اند درست نيست.

وي اظهارداشت: حتي اگر از تعداد تيمهاي تهراني كاسته شود پس از سه يا چهار سال دوباره تيمهاي تهراني به ليگ برتر مي‌آيند به اين ترتيب كه دوباره شروع به سرمايه‌گذاري در ليگهاي پايين تر مي‌كنند و باز مي‌گردند.

اما جالب است بدانيد كه صباباتري در استان گلستان شعبه دارد و تيمي به نام صباباتري گلستان به ميدان مي‌رود كه با توجه به تلاش مسوولان اين استان احتمالا حضور تيم اصلي صباباتري در گرگان به مراتب بيشتر از ساري و مازندران است.

مديرعامل سايپا نيز اين خبر را تكذيب مي‌كند.

"مهرداد هاشمي" كه اهل شهرستان قائمشهر است با ابراز تعجب از چنين خبري گفت: چنين اتفاقي نمي‌افتد و هرچه شنيده‌ايد كذب محض است.

وي افزود: سايپادرحال حاضر در شهرستان كرج بازي مي‌كند و اغلب ديدارهايش با حضور پرتعداد تماشاگران برگزار شده است.

"هاشمي" به اين نكته اشاره دارد كه اگر سايپا خواهان تماشاگر بود در كرج به آن رسيده و نيازي به انتقال اين تيم نمي‌باشد.

"هاشمي" افزود: از كرج تكان نمي‌خوريم و اين خبر را بطور كامل تكذيب مي‌كنم.

در حال حاضر سايپا در مازندران صاحب نماينده است. تيم سايپاي قائمشهر سال گذشته به رقابتهاي زيرگروه فوتبال ايران صعود كرده و جالب است كه "ولي رعيت" نماينده مردم قائمشهر در هفتمين مجلس شوراي اسلامي عضوي از هيات مديره باشگاه سايپا تهران مي‌باشد.

تيم پيكان تهران نيزاز جمله گزينه‌ها براي انتقال به مازندران قلمداد مي‌شد اما زماني كه با سرپرست تيم پيكان صحبت مي‌كنيم درمي‌يابيم كه قبلا هم پيكان را به وسيله شايعات رهسپار تبريز كرده‌اند!
"بهرام كياني" به خبرنگار ايرنا گفت: در پيكان كوچكترين خبري در اين باره به گوش نمي‌رسد و اين تيم به مازندران انتقال پيدا نمي‌كند تا به حال مي‌گفتند كه پيكان به تبريز رفته اما مازندران را تازه شنيدم.

وي افزود: مديريت كلان ايران خودرو و مديريت باشگاه پيكان در صدد است تا در فصل ‪ ۸۷ - ۸۸‬ليگ برتر فوتبال ايران با قدرت شركت كند و يكي از سه تيم برتر باشد به اين ترتيب در تهران خواهد ماند. تمام اين خبرها را تكذيب مي‌كنم.

سرپرست تيم پيكان تهران بيان داشت: به خوبي مي‌دانم كه دوستداران اين ورزش در مازندران علاقه زيادي به حضور تيمي از اين استان در ليگ برتر دارند اما اين كار درستي نيست كه با خبرهاي غير واقعي آنان را سرگرم كرد.

وي ادامه داد: اميدوارم كه فوتبال مازندران به همت مربيان ورزش و فوتبال اين استان به جايگاه خوبي برسد و ديگر نياز به اين كارها نداشته باشد.

راه آهن تهران در همان سالهايي كه "مسعود معمايي" مديرعامل مازندراني اين تيم برمسند كار بود قرار بود به مازندران منتقل گردد و حداقل اينطور شنيده مي‌شد كه به زودي مي‌آيد!
اهالي فوتبال مازندران براين باورند كه انتقال تيم راه آهن به مازندران راحت تر است و اين تيم در فصل آينده ليگ برتر در ساري به ميدان مي‌رود.

اما مديرعامل باشگاه راه آهن تهران اين خبر را تكذيب مي‌كند.

"محمد حسن انصاري فر" با بيان اينكه برخلاف آنچه عنوان مي‌شود كوچكترين صحبتي با مجموعه راه آهن براي انتقال اين تيم صورت نگرفته است گفت: اگر اين خبرها صحت داشت حداقل خبري هم به مديرعامل مي‌رسيد اما شك نكنيد كه اين خبر دروغ است و سال بعد در تهران حضور داريم.

وي افزود: با همه ارادتي كه به مردمان ورزش دوست و مهمان نواز مازندران داريم امكان حضور راه آهن در شهر ديگري به غير از تهران نيست و بهتر است مسوولان مازندراني به فكر ديگري بيفتند و اين گونه سعي در حضورشان در ليگ برتر بدون تلاش و زحمت نباشند.

طبيعي است كه مازندران از پاس همدان به عنوان يك الگو بهره مي‌گيرد تا بتواند خود را به ليگ برتر برساند. در فصل گذشته تيم پاس تهران به همدان منتقل شد كه حضور رضايت بخشي داشت و حال و هواي ورزش همدان را نيز تغيير داد.

معاون رييس سازمان تربيت بدني در بيست وچهارم ارديبهشت ماه در جمع ورزشكاران مازندراني حاضر در مراسم تجليل از قهرمانان برتر ‪ ۱۳۸۶‬ورزش استان حق مردم مازندران را حضور تيمي در ليگ برتر دانست درحالي كه "علي آبادي" معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني چند روز پيش در سفر هيات دولت به استان گلستان به ورزش دوستان گلستاني وعده داد كه تيمي را در ليگ برتر خواهند داشت!
يكي از كارشناسان فوتبال مازندران دراين خصوص گفت: با اين شكل اگر هر استاني تيمي در ليگ برترداشته باشد ، فصل آينده ليگ برتر حداقل با حضور ‪ ۳۵‬تيم برگزار مي‌شود.

"حسين مكارمي" كه خود از بازيكنان و مربيان قديمي فوتبال استان مازندران محسوب مي‌شود با اشاره به توانايي‌هاي فردي و فني بازيكنان مازندران بيان داشت: تيمهاي بي‌تماشاگر تهراني با عدم تمايل حضور در مازندران ، فرصت بزرگي را از دست مي‌دهند.

آنان مي‌توانند با وجود تماشاگران پرشور مازندراني حداقل همانند پاس همدان نتيجه بگيرند و از اين گذشته اهميت دوچنداني براي فوتبال استان پيدا كنند.

وي درعين حال گفت: بهتراست به جاي آنكه به دنبال اين باشيم كه تيمهاي تهراني را وادار به حضور در مازندران نماييم،براي كمك به تيم نساجي مازندران وارد عمل شده و اين تيم را با رفع مشكلاتش روانه مسابقه‌هاي ليگ يك نماييم.

وي افزود: نساجي در آستانه صعود بود اما بطور آشكار بدون حامي مانده بود اگر اين تيم صعود مي‌كرد خيلي‌ها مدعي مي‌شدند كه نقش مهمي را ايفا كرده‌اند.

"مكارمي" گفت: استحقاق فوتبال مازندران با استعدادهاي فراواني كه دارد حضور يك تيم در ليگ يك نيست اما از آنجا كه اين فوتبال با ضعف مديريت و كاهش تلاش مسوولان رو به رو است به جايي نمي‌رسد.

وي افزود: به عقيده من تنها باحمايت استاندار مي‌توان از اين بن بست خارج شد بخصوص اينكه پريچهره مديركل تربيت بدني مازندران پيگير و جدي است براي دستيابي به هدف خود تلاش مي‌كند اما كسي را نمي‌بينم كه به عنوان مسوول فوتبال در راس اين قضيه به حركت در بيايد و توانايي در انتقال تيم به مازندران را داشته باشد.

‪۴۰۲ /۵۰۳/۷۳۲۷ /۵۰۶‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 373]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن