تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمال تبريزي: ساخت مجموعه تلويزيوني شهريار افتخاري براي من است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كمال تبريزي: ساخت مجموعه تلويزيوني " شهريار" افتخاري براي من است
داخلي. فرهنگي. فيلم. تلويزيون
كارگردان مجموعه تلويزيوني " شهريار " گفت: از اين كه موفق به ساخت اين اثر شدم ، بر خود مي‌بالم.

كمال تبريزي روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص انگيزه‌اش براي ساخت اين مجموعه تلويزيوني اظهار داشت: بر اين اعتقاد هستم كه بايد براي شناسايي هنرمندان همه دوران‌ها به نسل جوان تلاش كرد.

وي ، ساخت مجموعه‌تلويزيوني " شهريار" را اقدامي براي شناساندن هنرمندان قوميت‌هاي مختلف ايراني به هموطنان اقصي نقاط كشور دانست.

وي در خصوص انتقادهاي فراوان نسبت مجموعه تلويزيوني " شهريار " اظهار داشت: اين يك واقعيت است كه املاي نانوشته غلط ندارد و صفحه سفيدي كه چيزي روي آن ننوشته شده باشد ، جايي براي نقد و اظهار نظر نخواهد داشت.

تبريزي بااستقبال از انتقادهاي كارشناسان و مخاطبان‌از مجموعه تلويزيوني " شهريار " يادآور شد: توجه به اين نكته كه رشد و تعالي تمدن بشري محصول تضارب آرا و انديشه‌هاي گوناگون‌بوده و كشف حقيقت نسبي در سايه‌اين امر محقق شده ، موجب پذيرش انتقادات با آغوش باز مي‌شود.

وي اضافه كرد: گرچه به همه انتقادات از مجموعه تلويزيوني " شهريار " در جاي خودپاسخ داده‌ام ، اما هيچ كس نمي‌تواند ادعا كند كه كار بي‌عيب و نقص انجام مي‌دهد.

وي تشريح كرد: ساخت مجموعه تلويزيوني " شهريار " ، نخستين گام در راه شناساندن شعراي به نام كشورمان به‌مردم نقاط مختلف ايران بود كه سعي كرديم اين كار را به نحو احسن انجام دهيم.

وي گفت: پخش اين مجموعه تلويزيوني از صدا و سيما به دليل مخاطب پذيري بالاي آن موجب شناساندن شاعر بزرگ آذربايجاني در مناطق مختلف كشورمان شد.

كارگردان مجموعه تلويزيوني " شهريار " حضور در آيين رونمايي از سند ثبت منزل مسكوني‌استاد شهريار در فهرست آثار ملي را خاطره‌اي فراموش‌نشدني توصيف كرد. ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 456]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن