تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802637648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون‌های توسعه شهرستانی در استان بوشهر تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کانون‌های توسعه شهرستانی در استان بوشهر تشکیل می‌شود خبرگزاری پانا :استاندار بوشهر گفت: با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد کانون‌های توسعه شهرستانی برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در راستای بررسی مشکلات شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل می‌شود .
۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين ساعت 09:18

خبرگزاری پانا+کانون‌های توسعه شهرستانی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر دکتر مصطفی سالاری در نشست با فرمانداران و بخشداران استان بوشهر با حضور معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به نقش مهم و ممتاز بخشداران در توسعه هر منطقه اظهار داشت: بخشداران در سطوح مختلف جفرافیای سیاسی با اقتدار و صلابت در چارچوب قوانین در حل مشکلات مردم نقش آفرین هستند.
 
وی، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو در کشور گفت: در برگزاری انتخابات، با فراهم کردن فضای عادلانه زمینه را برای همه کاندیداها بر اساس قانون فراهم کنند و در زمینه رفع تبعیض تلاش شود.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر جلوگیری از در اختیار گذاشتن امکانات دولتی در برپایی تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی افزود: باید فضای عادلانه و برابری در انتخابات 7 اسفند فراهم کنیم تا کاندیداها بتوانند در شناساندن دیدگاه‌های خود به مردم تلاش کنند.
 

دکتر سالاری با اشاره به اینکه اکنون تمام روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت از امکانات ورزشی برخوردار هستند گفت: سال قبل با اجرای 56 زمین ورزشی چمن مصنوعی ویژه روستاهای بالای یک هزار خانوار، اکنون تمام روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر از امکانات ورزشی برخوردار شدند.
 
وی، با اشاره به اینکه امسال اجرای زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف شهرهای استان با شاخص مشخص اجرایی می‌شود اظهار داشت: برای ساخت، توسعه و مرمت مساجد و حسینیه‌ها در روستاها با تعیین شاخص مشخص امسال برنامه‌ریزی ویژه‌ای می‌شود.
 
استاندار بوشهر از اجرای طرح بهداشت دهان و دندان در مرکز شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: مرکز شهرستان‌های استان بوشهر به امکانات و تجهیزات لازم بهداشت دهان و دندان مجهز می‌شوند و کاروان پزشکی دهان و دندان به این مناطق اعزام می‌شوند.
 
دکتر سالاری، با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه طرح‌های اقتصادی اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت‌‌های فراوان در مناطق مختلف استان بوشهر طرح‌های سرمایه‌گذارای برای جذب سرمایه گذاری تدوین و معرفی شود.
 
وی، با تاکید بر فعال سازی سمن‌ها در حوزه‌های مختلف توانمندسازی گفت: با توجه به نقش سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های توانمند سازی فرهنگی اجتماعی باید این سمن‌ها امسال تقویت، حمایت و فعال شود.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه نشست‌های هم‌اندیشی در بخش‌های استان بوشهر اثرات مطلوبی در رضایت‌مندی مردم داشت افزود: با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد کانون‌های توسعه شهرستانی برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در راستای بررسی مشکلات شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل می‌شود.
 
دکتر سالاری از اجرای طرح‌های گردشگری در استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر 2 دهکده گردشگری دلوار و گناوه که در سفر رئیس جمهور به بوشهر مصوب شد، 4 دهکده و نواحی گردشگری در دیلم، بوشهر، سیراف و دشتستان امسال اجرایی می‌شود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن