تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد تحقق رویای ورزشی بانوان کوهبنانی در هفته زن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
تحقق رویای ورزشی بانوان کوهبنانی در هفته زن
ورزش در فضای باز به دور از نگاه منتقدانه رویایی بود که سال‌ها آرزوی بانوان کوهبنانی شده بود که با افتتاح پارک بانوان تحقق یافت.

خبرگزاری فارس: تحقق رویای ورزشی بانوان کوهبنانی در هفته زن



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، نیاز به شادی و نشاط یک نیاز اساسی برای خوب زیستن و سالم زیستن است و این شادی و نشاط جدای از تعبیر و تحلیل‌های سلیقه‌ای افراد که گاهی شور ناشی از ثروت و گاهی شور ناشی از قدرت و شهرت است، باید به ایجاد حس خوب و بادوام در زندگی بینجامد. پای صحبت‌های بانوان که می‌نشینیم گله‌هایی از نگاه جنسیتی و نپرداختن به ورزش بانوان به گوش می‌رسد و با وجود باشگاه‌های مختلف حس خوب ناشی از ورزش در فضای باز به همراه استنشاق هوای تازه حسی است که وجود مجموعه ورزشی در فضای باز برای بانوان را در ذهن تداعی می‌کند. پارک بانوان به عنوان مکانی مطلوب برای تفریح و ورزش بانوان در فضای باز مقوله‌ای است که شاید کمتر در کشور ما به آن پرداخته شده است، اما در دهه گذشته شاهد افتتاح پارک بانوان در شهرهای بزرگ بوده‌ایم. پارک بانوان کوهبنان با عنوان «بوستان بانوی مهر» در هفته مقام زن به بهره‌برداری رسید، این مجموعه تفریحی ورزشی رویای چند ساله بانوان کوهبنانی بود که در سال گذشته با قول 100 روزه شهردار کوهبنان در موعد تعیین شده افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه پارک بانوان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، اوج شادمانی و نشاط به خوبی در چهره بانوان کوهبنانی دیده می‌شد. ورزش در فضای باز به دور از نگاه منتقدانه رویایی بود که سال‌ها آرزوی بانوان شده بود که امروز با افتتاح پارک بانوان تحقق یافت. بوستان بانوان در بلوار امام میدان انقلاب واقع شده و تمام اطراف این بوستان به طور کامل بسته شده، به گونه‌ای که بانوان به راحتی می‌توانند در این بوستان به تفریح و ورزش بپردازند. وجود زمین والیبال و فوتبال ساحلی، پیست دوچرخه‌سواری، میز تنیس و شطرنج از امکانات ورزشی این بوستان است و در ایستگاه تندرستی آن بانوان می‌توانند با حرکات ورزشی سبک و استفاده از وسایل بدنسازی به راحتی ورزش کنند. بانوان تاثیرگذارترین قشر بر سلامت جامعه

یاسر محسنی شهردار کوهبنان امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت هر جامعه را تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و تفریح سالم آنها باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: بانوان تاثیرگذارترین قشر بر سلامت جامعه هستند که با توجه به نقش مادری و پرورش فرزند، توجه به سلامت و تفریحات آنها تاثیر مستقیم بر سلامت جامعه دارد، بنابراین لزوم توجه به احداث مکان‌هایی برای ورزش و تفریح بانوان به طور مضاعف اهمیت پیدا می‌کند. شهردار کوهبنان عنوان کرد: وجود پارک بانوان در همه شهرها یک امر ضروری است، از این جهت که با به‌کارگیری امکانات و رفع موانع و کمبودها شرایطی را برای تفریح سالم و گسترش ورزش بانوان فراهم آورد. وی افزود: مجموعه تفریحی ورزشی پارک بانوان از پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال 93 بوده است که از آذرماه 93 با هزینه‌ای حدود 3 میلیارد ریال آغاز و با توجه به قول 100 روزه‌ای که داده شده بود، در زمان موعد به پایان رسید.

زنان ایرانی به جایگاه واقعی خود دست یافته‌اند

عشرت اکبری مشاور امور بانوان فرمانداری کوهبنان نیز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اگر مادران جامعه اصلاح شوند، جامعه‌ای مترقی را شاهد هستیم، چراکه زن مربی انسان‌ها است. وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام(ره) و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری، زنان ایرانی به جایگاه واقعی خود دست یافته‌اند و فرزندانی ولایتمدار و محب اهل بیت تربیت کرده‌اند که نمونه بارز آن شهیدان همیشه جاوید، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند. اکبری بیان داشت: در همین راستا کمیسیون امور بانوان فرمانداری کوهبنان با همکاری بانوان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در راستای معرفت‌افزایی بانوان کوهبنانی گام‌هایی برداشته و نسبت به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی بانوان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بصیرتی و برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده اقدام کرده است.

مشاور امور بانوان فرمانداری کوهبنان برگزاری همایش‌های مختلف با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی با همکاری بسیج و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در مناسبت‌های مختلف را از دیگر اقدامات انجام شده، برشمرد. وی ادامه داد: در محور اقتصادی و اشتغالزایی با همکاری فرمانداری، شهرداری، بازرگانی و هیئت امنای مسجد حضرت امام(ره) نسبت به راه‌اندازی بازارچه فروش مستقیم محصولات و صنایع‌دستی بانوان شهرستان کوهبنان اقدام شد.

اکبری از برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی در طول سال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان و بنیاد مهدویت شهرستان خبر داد و افزود: به منظور تغییر نگرش، تقویت خودباوری، بالا بردن سطح اطلاعات عمومی و پرکردن اوقات فراغت بانوان این مهم به‌صورت ماهانه انجام می‌شود.

مشاور امور بانوان فرمانداری کوهبنان از برگزاری کلاس‌های آموزش قالیبافی، روبان‌دوزی، عروسک بافی، تولید قارچ و... با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خبر داد. انتهای پیام/80012/ب40

94/01/27 - 16:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن