تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812908992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو سيلي محکم ايران به نتانياهو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۲۱:۵۰ب.ظ)
دو سيلي محکم ايران به نتانياهو موج - تحليل گر عرب، لغو ممنوعيت فروش سامانه موشکي اس 300 به ايران از سوي روسيه را، سيلي محکم به نتانياهو و تغيير دهنده موازنه قدرت در منطقه دانست.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، روزنامه رأي اليوم در مقاله اي به قلم عبدالباري عطوان، درباره لغو ممنوعيت فروش سامانه موشکي اس 300 به ايران نوشت: دو سيلي محکم در فاصله کمتر از يک ماه به صورت بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل نواخته شد؛ اولين سيلي زماني بود که دولت باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا بدون توجه به اعتراض هاي نتانياهو چارچوب توافق با ايران را امضا کرد؛ و دومين سيلي هنگامي که روسيه ممنوعيت تحويل موشکهاي اس سيصد را به ايران لغو کرد.
اين در حالي است که اين موشک ها جلوي هر حمله هوايي احتمالي اسرائيل را به تاسيسات هسته اي ايران خواهد گرفت. در همين حال در پي امضاي چارچوب توافق بين ايران و شش قدرت جهاني، ممنوعيت تحويل اين موشکها به ايران از جانب روسيه لغو شد. نتانياهو در تماس با ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه از اين اقدام مسکو ابراز نگراني و ناخشنودي کرد، اما اين نارضايتي هيچ نتيجه اي ندارد.
نويسنده اين مقاله که يک تحليلگر مشهور عرب به شمار ميايد با اشاره به اين که اگر چه کشورهاي جهان به سياست هاي دشمنانه و توسعه طلبانه رژيم صهيونيستي توجه کافي نمي کنند اما اين رژيم نمي تواند کشورهاي جهان را فريب دهد، تصريح کرد: در همين حال، پس از پررنگ شدن نقش آگاهي بخشي رسانه هاي ارتباط اجتماعي، تاثير سلطه و تسخير رسانه هاي غربي به نفع اسرائيل تضعيف شده است.
در آخر اين تحليل گرمعتقد است؛ برداشته شدن ممنوعيت تحويل سامانه موشکي اس 300 روسيه به ايران، که موجب نگراني عميق رژيم صهيونيستي و عربستان سعودي شده است در درجه اول تغيير دهند موازنه قدرت در منطقه به نفع ايران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن