تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802371976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرداران دیپلماسی ما همانند دوران جنگ در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده‌اند/ حمایت و نقد دلسوزانه، موجب تقویت نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس جمهوری در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان گیلان:
سرداران دیپلماسی ما همانند دوران جنگ در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده‌اند/ حمایت و نقد دلسوزانه، موجب تقویت نظام است
رییس جمهوری روز چهارشنبه در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان گیلان، ایستادگی و تلاش شبانه روزی سرداران کشور در کارزار دیپلماسی و مذاکره با شش قدرت جهانی را ادامه حرکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست.
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولترییس جمهوری روز چهارشنبه در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان گیلان، ایستادگی و تلاش شبانه روزی سرداران کشور در کارزار دیپلماسی و مذاکره با شش قدرت جهانی را ادامه حرکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست.


حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با تاکید بر اینکه "سرداران دیپلماسی ما همانند دوران جنگ در برابر قدرتهای جهانی ایستاده اند"، افزود: با حمایت مردم ، هدایت های مقام معظم رهبری و حرکت دقیق دیپلماتها، کار بزرگی در مذاکرات هسته ای انجام گرفته است، هر چند که هنوز کار پایان نیافته و تا تامین حقوق و منافع ملت ایران ادامه دارد.


دکتر روحانی گفت:این مساله مهم نشان می دهد که ما می توانیم برای رسیدن به موفقیت ، راه کوتاهتر و کم هزینه تری را انتخاب کنیم و وظیفه نخبگان و برگزیدگان هر استان، انتخاب راههای کوتاهتر و کم هزینه تر برای رسیدن به اهداف متعالی کشور است.


رییس جمهوری با اشاره به اینکه " ملت ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ راه تعامل سازنده و عزتمندانه با دنیا را انتخاب کرد"، گفت: نمی شود مسایل حساس در منطقه و جهان را بدون تعامل حل کرد. در داخل هم باید تعامل سازنده داشته باشیم.


دکتر روحانی ، همدلی و همزبانی را با گذشتن از منافع فردی و جناحی ممکن دانست و اظهارداشت:احزاب، گروهها و جناح ها، سلایق مختلفی داشته و دارند و این اشکالی ندارد اما باید با هم بحث و دیدگاه ها را به یکدیگر نزدیکتر سازیم.


رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت نقد و انتقاد دلسوزانه در تقویت نظام گفت:منتقد دلسوز عین حامی دلسوز است چرا که منتقدی که دلسوزانه حرف بزند و نکته ای را بیان کند ، در مسیر تقویت نظام گام برمی دارد.


دکتر روحانی با اشاره به اینکه "البته نقد با به دنبال هوچی گری بودن متفاوت است " ، اظهارداشت: نقد دلسوزانه به نفع کشور و نظام است و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده باید از منافع شخصی و جناحی بخاطر منافع ملی و منافع کشور گذشت.


رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه "نباید راه ایثار متوقف شود" ، تصریح کرد: موفقیت در دفاع مقدس نتیجه همراهی علم و ایثار بود و برای توسعه و رونق کشور همه باید ایثار کنند.


دکتر روحانی در ادامه سخنان خود به نقش و جایگاه بخش خصوصی و مردم در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: دولت در اقتصاد کلان بسیار تاثیر گذار است اما کار اصلی باید توسط مردم انجام گیرد .باید کار به مردم واگذار شود و دولت کمک کند و در این مسیر نخبگان و همه صاحبنظران نقش عمده ای برعهده دارند.


رییس جمهوری تاکید کرد که برای حفظ و توسعه این کشور خون های زیادی داده شده و باید همگان قدردان نعمت ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.


دکتر روحانی با تاکید بر اینکه "رویکرد امام ،تکیه برآگاهی مردم بود"، گفت: رویکرد امام(ره) از آغاز نهضت این بود که باید افکارعمومی مردم را برای یک انقلاب عمومی آماده کنیم.


رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود نیز با تاکید بر اینکه "هر آنچه داشته و خواهیم داشت ، در سایه علم، ایثار و فداکاری خواهد بود"، گفت: مقایسه قلم عالم با خون شهید، نشان می دهد که علم و ایثار باید در کنار هم قرار گیرند و این موضوع در دوران دفاع مقدس کاملا نمایان بود.
دکتر روحانی افزود: اگر در انقلاب و نهضت اسلامی و در میدان های جنگ در کنار ایثار و فداکاری ، از برنامه ریزی ، طراحی و ابزار دقیق استفاده نمی شد، ممکن بود نتوانیم به هدف برسیم.
پیش از سخنان رییس جمهوری ، آیت الله قربانی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان و شماری از نمایندگان نخبگان و ایثارگران دیدگاهها و نظرات خود را بیان کرد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

دولت مصمم به برداشتن مقررات زاید از فعالیتهای اقتصادی است/ شورای پول و اعتبار تعدیل نرخ سود بانکی را دنبال خواهد کرد
پایان مذاکرات لغو تمام تحریم‌های ظالمانه نسبت به ملت بزرگ ایران است/ اگر می‌خواهید در منطقه ثبات باشد ندای ملت ایران بشنوید + فیلم
طرح‌های گسترده‌ای برای توسعه استان گیلان برنامه‌ریزی شده است
دکتر روحانی وارد رشت شد
بررسی وضعیت طلاق در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی/ رئیس دانشگاه تهران بازهم انتخاب نشد
اقتضای همدلی، ترجیح دادن منافع ملی بر منافع فردی و گروهی است/مذاکره کنندگان پای حقوق ملت ایستاده‌اند
رییس جمهوری قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را تبریک گفت
قانون بودجه سال 1394 کل کشور بررسی شد
پیام تبریک روحانی به رییس جمهوری ازبکستان
روحانی: ملت و دولت ایران تسلیم‌شدنی نیست/ لاریجانی: مذاکره‌کنندگان خطوط قرمز را مدنظر دارند




۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن