تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803527712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشستن و حرف زدن در برابر16کشور دنيا کارآساني نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۸:۲۷ب.ظ)
رئيس جمهور در جمع علما، نخبگان، برگزيدگان و ايثارگران گيلان: نشستن و حرف زدن در برابر16کشور دنيا کارآساني نيست موج - رئيس جمهور گفت: کار عظيمي در مدت چند ماهه براي مذاکرات انجان گرفته و از اينکه در مقابل 16 کشور دنيا بنشينيم و حرف بزنيم کار آساني نيست
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، حجت‌الاسلام حسن روحاني عصر امروز در جمع علما، نخبگان، برگزيدگان و ايثارگران گيلان با ابراز خرسندي از حضور در گيلان اظهار کرد: سخن گفتن در اين جمع کار آساني نيست، اما هر آنچه که خواهيم داشت در سايه علم و دانش است.
وي ادامه داد: اينکه قلم عالم با خون عالم مقايسه شده نشانه اين است که علم و ايثار بايد در کنار يکديگر قرار گيرد و اگر در ميدان‌هاي جنگ از طراحي دقيق و ابزار دقيق استفاده نمي‌کرديم در کنار ايثار و فداکاري، به هدف نمي‌رسيديم.
رئيس جمهور با بيان اينکه در ماه يکم عمليات به طور متوسط در دوران جنگ داشتيم، ادامه داد: براي عمليات يک سال تمام کار مي شد و در عمليات والفجر در اوايل ارديبهشت اتخاذ شد تعداد کمي از اين عمليات خبر داشتند و ضامن اين عمليات حفاظت اطلاعات بود و از ارديبهشت تا بهمن ماه کار زيادي روي آن انجام شد تا عمليات موفق داشته باشيم.
وي برنامه‌ريزي در کنار جبهه و ايثار موجب پيروزي در جنگ دانست و يادآور شد: در طول دوران نهضت اسلامي از سال 41 تا بهمن 57 اگر رويکرد امام (ره) نبود که هدف و برنامه داشت، نمي‌توانستيم به پيروزي برسيم.
روحاني افزود: رويکرد امام (ره) اين بود که بايد افکار عمومي را براي يک انقلاب آماده کنيم و همواره دنبال اين رويکرد بود و هرگز بدون مشورت حتي با شاگردانش تصميم مهم اتخاذ نمي‌کرد و در انقلاب در اواسط سال 57 شعار استقلال، آزادي حکومت اسلامي بود و مشورت‌هاي زيادي امام (ره) کرد و شب‌ها در پاريس امام (ره) با شهيد بهشتي و بزرگان ديگر داشت.
وي با بيان اينکه امام (ره) با مشورت در پاريس اعلام کرد که حکومت ما جمهوري اسلامي خواهد بود، خاطرنشان کرد: شعار از حکومت اسلامي به جمهوري اسلامي تغيير يافت و امام (ره) پرچمدار اين نهضت بود.
رئيس جمهور با تصريح بر اينکه در دوراني که شرق و غرب با هم عليه ايران بودند مردم روي پاي خود ايستادند و در دفاع مقدس هم چنين بودند، اضافه کرد: از سال 41 تاکنون سه حادثه مهم رخ داد که يکي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بود که فداکاري جانانه کردند و همه دست به دست هم دادند و پيروز شدند و نبايد دنبال هوچي‌گري باشيم اما بايد دنبال نقد باشيم و نقد دلسوزانه به نفع کشور است.
وي افزود: به نظر بنده امروز در کارزار ديپلماسي که سرداران ديپلماسي ما در مقابل دنيا قد علم کردند بسيار کار پيچيده‌اي انجام شده است و به دليل اينکه پايان نيافته نمي‌توانيم تمام موارد آن را اعلام کنيم.
روحاني با بيان اينکه نمي‌توانيم تمام بخش‌هاي مذاکرات را اعلام کنيم، يادآور شد: کار عظيمي در اين 17 ماهه انجام شده و از اينکه در مقابل 16 کشور دنيا بنشينيم و حرف بزنيم کار آساني نيست.
وي متذکر شد: ما مي‌توانيم مسير خود را براي موفقيت با هزينه کمتر انتخاب کنيم و نخبگان و برگزيدگان استان و همه فکر ما پيدا کردن راه مستقيم و کوتاه با هزينه کمتر است.
رئيس جمهور با اشاره به اينکه بايد راه سازنده تعامل با دنيا را پيدا کنيم، يادآور شد: اگر کسي نقد دارد جمع‌بندي شود و نظرشان را بگويند و بايد از نظر منتقدان استفاده کنيم و نقد دلسوزانه ياري کردن است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن