تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802955994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت يازدهم در پي وحدت ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۷:۵۸ب.ظ)
وزير اطلاعات: دولت يازدهم در پي وحدت ملي است موج - وزير اطلاعات در جلسه شوراي اداري شهرستان شفت با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان دولت و ملت، همدلي و هم زباني از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: دولت يازدهم در پي وحدت ملي است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي عصر امروز در پي حضور پانزدهمين کاروان تدبير و اميد به استان گيلان در جلسه شوراي اداري شهرستان شفت بيان کرد: وحدت، همراهي و يک دل بودن؛ بسترساز عزت و سربلندي يک جامعه پويا است.
وي با بيان اينکه مکتب متجلي اسلام، اختلاف را نهي کرده، اضافه کرد: بنا به فرموده امام علي (ع) خداوند به هيچ ملتي بر اساس اختلاف و تفرقه، عزت نداده است.
وزير اطلاعات با بيان حديثي از رسول اکرم(ص) اظهار کرد: ايشان فرموده اند که وارد درگيري نشويد، چرا که ملت هاي قبلي که اختلاف داشتند، هلاک شده اند.
وي ادامه داد: نقد و انتقاد در فرهنگ اسلامي، بسيار ارزشمند است آنجايي که امام صادق (ع) فرموده اند؛ «محبوب ترين برادران نزد من کسي است که عيب هاي مرا به من هديه کند» و انتقاد آن است که مورد نقد همراه با احترام، ادب و حرمت گذاري به شخصيت ها باشد.
حجت الاسلام علوي در ادامه برقراري امنيت را يک نوع عبادت خواند و گفت: اولين ايجاد کننده امنيت، ذات مقدس احديت است و رهآورد حکومت امام زمان (عج) اجرايي شدن حکومت ديني و امنيت است.
وي تصريح کرد: بايد روز به روز تلاش کنيم در جامعه برادري و وحدت باشد که مايه افزايش امنيت، رونق اقتصادي و عزتمندي ايران اسلامي خواهد شد.
وي افزود: دولت يازدهم در پي وحدت ملي است و راهبرد دولت اين است که همه فرزندان اين آب و خاک در همين نظام و زير پرچم ولايت و رهبري، فعاليت سياسي را در سالي که در آن انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود، انجام دهند.
وزير اطلاعات در ادامه با اشاره به برگزاري انتخابات در سال جاري گفت: بايد تمام انديشه ها و توانايي ها را در مسيري قرار داد که رقابت هاي سياسي در يک فضاي سياسي و مثبت انجام شود.
حجت الاسلام علوي اضافه کرد: کساني که مي خواهند در اين مسير حرکت کنند، بايد توانمندي هاي خود را بيان کنند و از تخريب ديگران بپرهيزند.
وي خاطرنشان کرد: با رعايت احکام شرع، چارچوب قانون و حفظ کرامت انساني، رقابت هاي سياسي ارزشمند خواهد شد.
حجت الاسلام علوي گفت: مسير پيشرفت در چارچوب اخلاق است و بايد ادب، اخلاق و همدلي در مسير خدمتگزاري، رونق بخشي و در جهت نيکي، خدمت به مردم شهيد داده، هم افزايي و اخلاق مداري برداشته شود.
وي در پايان به تلاش موثر دولت تدبير و اميد براي ايجاد و وحدت، همدلي و برادري بين مردم و جريان هاي سياسي اشاره و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با تعيين شعار امسال و در فضاي کنوني ايجادشده توسط دولت در زمينه مودت، برادري و همدلي، مهر تاييدي بر اقدامات همدلانه و اميدوارانه دولت يازدهم زدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن