تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: نمی توانم معجزه کنم/برنامه های تیم ملی را بررسی کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کفاشیان: نمی توانم معجزه کنم/برنامه های تیم ملی را بررسی کردیم ورزش > فوتبال ملی - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز برنامه های تیم ملی را بررسی کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان بعد از جلسه امروز با کارلوس کروش در نشست خبری گفت:روز گذشته قرعه کشی جام جهانی انجام شد و برنامه های تیم ملی را بررسی کردیم.ما درباره ادامه همکاری با یکدیگر و نحوه انجام کار صحبت کردیم و اینکه کروش بتواند بدون دغدغه به کارش ادامه دهد.قرار شد کروش پیشنهادهایش را بدهد و با پیشنهادی ما تلفیق شود تا کار بهتر پیش برود.او برنامه دو ساله به ما داده است تا تیم ملی بدون هیچ دغدغه ای کارش را انجام دهد.
کفاشیان درباره عملی نشدن قول هایی که به کروش داده است نیز گفت:به کروش گفتم که نمی توانم معجزه کنم واو فدراسیون را کامل می شناسد. در 4 سال گذشته همه امکانات را در حد توانمان برای تیم ملی فراهم کرده ایم و از ایشان خواسته ایم تا به ما کمک کند و با داروندار فدراسیون بسازد تا کارها پیش برود.
43 43

کلید واژه ها: کارلوس کروش - تیم ملی فوتبال ایران - فدراسیون فوتبال - علی کفاشیان -




چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 16:47:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن