تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813372860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عسگری: انتقادات را می‌شنویم و گوشمان آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عسگری: انتقادات را می‌شنویم و گوشمان آماده است
رئیس دپارتمان داوران گفت: ما همیشه انتقادات را می‌شنویم و گوشمان آماده است.
روز نو : رئیس دپارتمان داوران گفت: ما همیشه انتقادات را می‌شنویم و گوشمان آماده است.


به گزارش روزنو، حسین عسگری در خصوص انتقادات سعید آذری از وی بابت انتخاب تورج حق‌وردی برای دیدار استقلال و ذوب‌آهن گفت:چشم ما انتقادات را می‌شنویم و گوشمان آماده است البته من که نبودم و نمی‌دانم که این موضوع چه بوده اما مطمئن باشید اگر مسائلی باشد که در چارچوب قانونی نباشد طبق روالی که در فدراسیون است به منظور امنیت لازم اقداماتی را انجام داده و مطالب را به مقامات ارشد فدراسیون ارجاع می‌دهیم.


وی در مورد اینکه انتخاب برخی داوران برای بعضی از باز‌ها شائبه برانگیز است، گفت: خیر اینطور نیست اگر نگاه منصفانه داشته باشیم. مثل یک لیوان است که نصف آن خالی و نصف آن پر است و بستگی دارد به این که شما کدام نیمه لیوان را نگاه کنید.


عسگری افزود: برای بازی‌های حساس نمی‌توانیم از همه داورانمان استفاده کنیم چرا که ما فقط ۵-۶ داور داریم که آنها فقط مسابقات حساس را قضاوت می‌کنند. به طور مثال اگر ترکی برای استقلال سوت نزده باشد تا ۲ هفته او را برای بازی‌های استقلال انتخاب نخواهیم کرد و به خاطر تعداد محدود داوران مناسب برای بازی‌های حساس مجبوریم از دو هفته بعد دوباره دست به انتخاب‌های مشابه بزنیم.


وی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها می‌گویند اکبریان در حد قضاوت دیدارهای استقلال و پرسپولیس نیست، گفت: چرا می‌گویند در حد این مسابقات نیست. او حداقل ۱۰-۱۵ مسابقه پخش مستقیم را سوت زده.


رئیس دپارتمان داوران یادآور شد: تیم داوری مثل تیم فوتبال است کدام یک از تیم‌های فوتبال ۲۵ بازیکن در یک سطح دارند بلکه ۱۱ بازیکن با آمادگی صد در صد دارند و بقیه بازیکنان از لحاظ فنی کمتر از ۱۰۰ درصد هستند.


وی در پایان در مورد داور دربی گفت: برای دربی خیلی زود است که بخواهیم تصمیم‌گیری کنیم ضمن اینکه مسائل مهمتر از دربی داریم که به عنوان مثال می‌توان به حضور نمایندگان ایران در آسیا اشاره کرد.




تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن