تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819936730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: من طرفدار قلعه‌نویی هستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اسکوچیچ: من طرفدار قلعه‌نویی هستم




دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد؛ از او این روزها به عنوان مربی آینده استقلال حرف می‌زنند و می‌گویند به این تیم می‌رود اما خودش می‌گوید خبری نیست.





خبر ورزشی: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد؛ از او این روزها به عنوان مربی آینده استقلال حرف می‌زنند و می‌گویند به این تیم می‌رود اما خودش می‌گوید خبری نیست.

دراگان اسكوچيچ مربي كروات باشگاه فولاد توانسته به محبوبيتي زياد در فوتبال ايران برسد. كيفيت فوتبال تيم او در ملوان و حالا فولاد طوري بوده كه توانسته علاقه‌مندان زيادي را به سوي خود جلب كند. حالا بسياري از او به عنوان آلترناتيو همه نيمكت‌هاي خالي مانده تيم‌هاي فوتبال ايران اسم مي‌برند و البته در اين ميان، استقلال مهمترين تيمي است كه مي‌گويند ممكن است او برود.

دراگان در بخشي از حرف‌هايش درباره اينكه چطور مسيرش به ايران افتاد، گفته است: «وقتي در عربستان بودم و با النصر به تهران آمدم كه برابر استقلال بازي كنم، با دستيارانم رفتيم بام تهران. همه دور هم نشسته بوديم كه آمدم سمت شهر و فرياد زدم، تهران دوباره روزي برمي‌گردم اينجا. وقتي به ملوان رفتم، خيلي از بچه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند بالاخره به قولي كه داده بودي عمل كردي!» دراگان كه خيلي گرم و شيرين حرف مي‌زند در بخشي از اين گفت‌وگو وقتي از او مي‌پرسيم كه: «اين روزها مد شده تقريباً براي همه تيم‌ها به‌خصوص استقلال، اسمت را مي‌گويند اما خبري از پيشنهاد پرسپوليس هيچ وقت برايت نبوده، نكند استقلالي هستي؟»

با خنده پاسخ مي‌دهد: «نمي‌دانم، شايد... من طرفدار امير قلعه‌نويي هستم. سبك كارش را دوست دارم.» او سپس ادامه مي‌دهد: «من رؤياهاي بزرگی در سر دارم، تيم بعدي من مثل انتخاب‌هاي قبلي‌ام است. هر جا تيمي باشد و دنبال رؤياهاي بزرگ براي موفقيت باشد، تيم من است. من حتماً به آنجا مي‌روم. دليل انتخاب فولاد هم همين بود چون اين تيم همه آن ويژگي‌ها را داشت. اگرچه با مشكلاتي پيش‌بيني نشده، كمي مسيرمان سخت شد اما هنوز هم نااميد نيستيم.»

دراگان چگونه گزينه استقلال شد؟

استقلال از سال 1381 به اين طرف اصلاً سرمربي خارجي نداشته و حالا 13 سال بعد از رفتن رولند كخ گفته مي‌شود دراگان اسكوچيچ گزينه سرمربيگري استقلال است! مي‌گويند حالا كه امير قلعه‌نويي در آستانه بركناري است و به واسطه دو فصل ناكامي پي در پي، هيچ ‌كس خيال نگه داشتن او را ندارد، اسكوچيچ، عليرضا منصوريان و پرويز مظلومي گزينه‌هاي سرمربيگري استقلال شده‌اند و در اين ميان آنهايي كه دوست ندارند منصوريان به استقلال بيايد و نگران هستند علي ‌منصور به ‌خاطر محبوبيتش نزد هواداران استقلال، ساليان طولاني در اين تيم بماند، ترجيح مي‌دهند يكي مثل اسكوچيچ که خارجي است، به استقلال بيايد تا دوران ماندنش در استقلال طولاني نشود. به هر حال يكي مثل دراگان را راحت‌تر مي‌توان اذيت كرد تا يكي مثل منصوريان را! در ضمن منصوريان قبول نمي‌كند بعضي‌ها به‌ عنوان دستيار كنارش بنشينند اما به اسكوچيچ مي‌توان توصيه كرد فلاني دستيارت باشد.






تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن