تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام افزايش تعرفه شماره گذاري خودروها در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۴۰ق.ظ)
اعلام افزايش تعرفه شماره گذاري خودروها در سال 94 موج - رئيس شماره گذاري پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از افزايش تعرفه شماره گذاري خودروها در سال 94 خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ سعيد روحي در تشريح اين خبر، بابيان اينکه به‌ موجب تبصره 78 قانون بودجه، تعرفه شماره‌گذاري خودروها در سال جاري به دودسته تقسيم مي‌شود، اظهار داشت: هزينه پلاک شماره‌گذاري خودروهاي وارداتي شامل سواري، وانت، کاميونت، کاميون، کشنده، اتوبوس، ميني‌بوس و خودروهاي کشاورزي، يک‌ميليون ريال است.
وي، هزينه پلاک خودروهاي سنگين نظير کاميونت، کاميون، کشنده، اتوبوس، ميني‌بوس و خودروهاي کشاورزي توليد داخل را مبلغ يک‌ميليون ريال و خودروهاي نيمه يدک را مبلغ 500 هزار ريال عنوان کرد.
رئيس شماره‌گذاري پليس راهور ناجا با بيان اينکه هزينه پلاک خودروهاي سواري و وانت توليد داخل را 500 هزار ريال است، گفت: البته خودروهاي توليد داخل که قيمت آن از طريق کارخانه سازنده و ديگر نهادهاي رسمي، بيش از 500 ميليون ريال تعيين‌ شده، هزينه پلاک آن يک‌ ميليون ريال (100 هزار تومان) است.
سرهنگ روحي گفت: هزينه پلاک خودروهاي مزايده‌اي برابر قيمت فروشي که در کاردکس مزايده درج‌ شده، مشخص مي‌شود، درصورتي‌که قيمت آن بيش از 500 ميليون ريال (50 ميليون تومان) باشد، هزينه پلاک آن 100 هزار تومان و اگر کمتر از 500 ميليون ريال قيمت‌گذاري شده، هزينه پلاک آن 50 هزار تومان است.
به گفته اين مقام انتظامي، ارائه خدمات تعويض پلاک و نقل‌وانتقال براي کليه خودروها اعم از وارداتي و توليد داخل، تعرفه 500 هزار ريال (50 هزار تومان) مبناي کار است.
پلاک زوج يا فرد بر اساس انتخاب مالک و کاربر شماره‌گذاري صورت نمي‌گيرد
روحي در پاسخ به اين سؤال با توجه به اجراي طرح "زوج و فرد"، مالکان خودروهاي با پلاک زوج مي‌توانند پلاک خودروهاي خود را به پلاک فرد و يا بالعکس تغيير دهند، گفت: برابر آيين‌نامه و قانون، پليس راهور موظف به شماره‌گذاري وسيله نقليه است و تکليفي در خصوص ارائه پلاک زوج يا فرد بر اساس انتخاب شخص مالک ندارد.
رئيس شماره‌گذاري پليس راهور ناجا در خاتمه تصريح کرد: تخصيص و انتخاب پلاک زوج يا فرد در اختيار کاربر شماره‌گذاري نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن