تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803811107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در واکنش به جريمه 10 درصدي قمي‌ها پس از شکست مقابل سايپا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۰:۲۸ق.ظ)
در واکنش به جريمه 10 درصدي قمي‌ها پس از شکست مقابل سايپا موج - بادامکي: فکر نمي‌کنم اين مسائل تاثير مثبتي روي تيم داشته باشد
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،غلامحسين بادامکي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ما، در خصوص شرايط صبا اظهار داشت: خوش‌بختانه تمرينات خوبي را دنبال مي‌کنيم. ما در ديدار مقابل سايپا هم بازي خوبي را آغاز کرديم اما پس از اينکه پنالتيمان تبديل به گل نشد داور يک پنالتي به ضرر ما گرفت که همين موضوع باعث شد شرايط بازي برگردد و پس از آن هم ديگر نتوانستيم بازي خوبي را انجام دهيم و بازيکنان احساسي شدند.
وي ادامه داد: در نيمه دوم شرايط خوبي داشتيم اما گل بدي را دريافت کرديم که متاسفانه اين موضوع باعث شد شيرازه تيم دوباره از هم بپاشد. ما مستحق باخت سه بر صفر مقابل صبا نبوديم.
هافبک صبا در خصوص جريمه 10 درصدي بازيکنان و کادر فني اين تيم يادآور شد: من واقعا نمي‌توانم کلمه‌اي پيدا کنم تا در اين خصوص اظهارنظر کنم. به هر حال تصميم هيات مديره بوده است. ما مقابل سپاهان و راه‌آ‌هن به برتري رسيديم و در مقابل پرسپوليس هم به تساوي دست يافتيم. در آن وقت به بازيکنان ثابت 500 هزار تومان پاداش دادند و نيمکت‌نشين‌ها هم 250، 300 هزار تومان دريافت کردند اما با يک باخت 10 درصد از قرارداد کل تيم کسر شد.
بادامکي تصريح کرد: اين مسائل در حالي است که هنوز چک‌هاي داده شده به بازيکنان به صورت کامل پاس نشده است. به هر حال مسئولان هم کار خودشان را انجام مي‌دهند و حالا هم تيم را جريمه کردند. اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم نتايج را جبران کنيم.
وي در مورد اينکه آيا اين مسئله روي انگيزه بازيکنان صبا تاثير منفي نمي‌گذارد گفت: ما روز گذشته تمرين نداشتيم و حالا امروز بايد تمرينات خود را از سر بگيريم. مصاحبه سرمربي صبا را هم ديدم. به هر حال مسئولان پول که نمي‌دهند بازيکنان را جريمه مي‌کنند. اين هفته بازي حساسي مقابل پيکان داريم و تلاش مي‌کنيم با قدرت مقابل اين تيم حاضر شويم. به هر حال فکر مي‌کنم بازيکنان از اين گونه برخوردها ناراحت مي‌شوند. فکر نمي‌‌کنم چنين مسائلي تاثير مثبت روي تيم داشته باشد. به هر حال صلاح کار خويش خسروان دانند.
هافبک صبا در خصوص ديدار مقابل پيکان و اينکه صمد مرفاوي يک نيم‌فصل در صبا حضور داشته و نسبت به بازيکنان آشنايي دارد گفت: اميدوارم با تمام اين مشکلات بتوانيم سه امتياز را از آن خود کنيم. با توجه به بضاعتي که صبا داشته نتايج بسياري خوبي کسب کرده‌ايم. ما کار مان را به نحو احسنت انجام مي‌دهيم و چنين مسائلي باعث نمي‌شود بي‌انگيزه شويم. در چند بازي باقي مانده ليگ با قدرت حاضر مي‌شويم جايگاه مناسبي را در پايان فصل کسب کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن