تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید 9 هزارو500 میهمان نوروزی از مسجد جامع کبیر نی‌ریز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیرستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز خبر داد: بازدید 9 هزارو500 میهمان نوروزی از مسجد جامع کبیر نی‌ریز خبرگزاری پانا، دبیرستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز گفت: 9 هزارو500 میهمان نوروزی از مسجد جامع کبیر نی‌ریز بازدید کردند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين ساعت 20:04

خبرگزاری پانا+

حمیدرضا هادی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: جلسات ستاد اصلی با حضور کلیه‌ی اعضاء در دو نوبت با ریاست فرماندار و جلسات معاونت‌های 10 گانه ستاد با اعضاء خود در بهمن و اسفندماه 93 برگزار و مصوباتی را در خصوص خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مهمانان و مسافران به تصویب رسید.
دبیرستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز افزود : با حمایت‌های ریاست  و ادارات محیط زیست، پارک ملی بهرام گور  و اوقاف و امور خیریه تعداد 20 نوع برشور، تراكت تبلیغاتی، هدایای فرهنگی، نقشه با تیراژ 23هزار عدد چاپ و تجدید چاپ شده كه 2 نوع آن معرفی پارک ملی بهرام گور می‌باشد که بین مراكز اطلاع‌رسانی اعم از هلال‌احمر ، نیروی انتظامی، اسکان و... توزیع گردید.
وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه ستاد اجرایی خدمات سفر در زیر بارش رحمت الهی  با چیدن سفره هفت سین فاطمی همراه با القاب حضرت فاطمه زهرا(س) توسط نونهالان مهد شكوفه‌های قرآنی به لباس‌های سنتی همراه با زمزمه دعای سال تحویل و آهنگ آغازین سال نو و بازدید از فعالیت‌های انجام شده در ورودی شهر و دبیرخانه ستاد اجرا گردید.
نماینده‌ی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اطهار داشت: با توجه به تقارن آغازین روزهای سال با ایام فاطمیه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری فرمانداری اثر هنری سوره کوثر را به صورت پوستر و هدایایی با نام حضرت فاطمه زهرا(س) تهیه نموده که به همین مناسبت بین مهمانان و مسافران توزیع گردید.
اجرای جشنواره‌ی سفره‌های هفت سین، غرفه‌های فروش مایحتاج مسافرین، فعالیت خانه هنرهای سنتی، نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه کتاب، اجرای برنامه‌ی آرامش بهاری با  رویکرد مذهبی و مشاوره‌ها خصوصاً در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان و... از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد بود که با همکاری شهرداری و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه در ورودی شهر اجرا شد.
دبیر ستاد  خدمات سفر نی ریز تصریح کرد: سفره هفت‌سین میدانی ستاد با حمایت مالی اداره اوقاف و امور خیریه بود که با همکاری صنعتگران اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مهد کودک شکوفه‌های قرآنی در ورودی شهر اجرا و در روز 6 فروردین‌ماه در برنامه بهار پارسی نیز شرکت داده شد.
هادی گفت : در این ایام ریاست ستاد بازدیدهایی از اتفاقات و بخش‌های مختلف بیمارستان، اورژانس، مدارس، دبیرخانه و وضعیت پارک‌ها و محل‌های اسکان موقت مسافران داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن