تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد منحصر به فرد ترين ژل گياهي ضد آفتاب در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۳ب.ظ)
مدير عامل شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير: توليد منحصر به فرد ترين ژل گياهي ضد آفتاب در کشور موج - مدير عامل شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير از توليد منحصر به فرد ترين ژل گياهي ضد آفتاب ، توسط محققين اين شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر « حسين جهانگير » با اعلام اين خبر به خبرگزاري موج در خرم آباد اظهارکرد: اين محصول تنها ژل ضد آفتاب گياهي دانش بنيان کشور است که در دسترس هم وطنانمان قرار گرفته است.
وي ادامه داد: يکي از نکات قابل توجه در ساخت اين محصول استفاده از عصاره چاي سبز به عنوان يکي از مهم ترين ترکيبات گياهي در توليد محصولات بهداشتي و آرايشي است.
مدير عامل شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير با بيان اين که محصولات ضد آفتاب موجود ،بيشتر به صورت کرم هستند، اظهار داشت: توليد اين محصول به صورت ژل باعث مي شود افرادي که تمايل به استفاده از کرم ندارند به علت همرنگ بودن اين ژل با پوست صورت ، به راحتي از اين محصول استفاده کنند.
دکتر جهانگير خاطر نشان کرد : spf اين ژل ضد آفتاب 40 درصد است و به علت شفاف بودن رنگ محصول براي استفاده آقايان نيز بسيار مناسب.
وي ادامه داد: ترکيبات موجود در ژل ضد آفتاب هربکس شامل عصاره هاي گياهي دارچين ، مريم گلي ، کالاندولا ، چاي سبز و غيره هستند.
مدير عامل شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير با بيان اين مطلب که توليد محصولات دانش بنيان در اين مجموعه در راستاي پاسخگويي به نيازها و سلايق عموم جامعه صورت مي گيرد، گفت: عملکرد واحدهاي تحقيق وتوسعه در شرکت هاي دانش بنيان بايد زمينه ساز ارتقا سلامت عمومي در جامعه شود و اين شرکت با اجراي اين رويکرد ، تلاش دارد که محصولات متنوع تر و مفيدتري به بازار محصولات آرايشي و بهداشتي کشور ارايه دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن