تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815307603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای شورا اطلاعات خود را از رسانه‌ها می‌گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعضای شورا اطلاعات خود را از رسانه‌ها می‌گیرند خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از محدود شدن اعضای شورا برای نظارت بر عملکرد شورای معماری مناطق انتقاد کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين ساعت 15:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در جلسه علنی روز سه شنبه شورا با انتقاد از عملکرد نظارتی شورای شهر تهران گفت: شهرداری از موقعیت های خود برای رسیدن به اهدافش کمال استفاده را می کند و من در این زمینه نمره ۲۰ به شهرداری می دهم اما شورای شهر در بخش نظارتی و عملکرد خود حتی نمره ۱۰ هم نمی گیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه شورا در فرایند موافقتنامه های شهرداری قرار نمی گیرد به طور مثال همین پارک جنگلی یاس که شهرداری زحمات زیادی برای آن کشید و جای تقدیر دارد شورا حتی در بحث بودجه، نوع تملک و موافقتنامه با نهادهای ذیربط هیچ حضوری نداشت.
سالاری با اشاره به ساخت پروژه مصلی تهران توسط شهرداری گفت: من به عنوان یک عضو شورا از رسانه ها و توسط مردم از چنین توافقتنامه ای آگاه شدم.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تشکر از عملکرد شهرداری تهران گفت: شهرداری در تحقق اختیارات خود کوچکترین اهمالی نمی کند اما متاسفانه شورا توجهی به اجرا شدن مصوباتش ندارد و اعضا برای تشکر کردن از هم سبقت می گیرند.
سالاری با بیان اینکه بی توجهی به مصوبات شورا یا به دلیل عملکرد ضعیف کمیسیونهای شش گانه باید باشد یا ما خوب کار نمی کنیم اگر این گونه نیست پس چراعملیاتی نشدن مصوبات پیگیری نمی شود.
وی با انتقاد از مدیریت شورا گفت: اعضای شورا نباید از تصمیم گیری های شهرداری توسط مردم مطلع شود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با انتقاد از قطع دسترسی اعضای شورا به سیستم عملکرد کمیسیونهای معماری مناطق گفت: باید مشخص شود چرا شش ماه است دسترسی هایی که امکان نظارت شورا بر عملکر د شهرداری ها را فراهم می کرد قطع شده است.
وی با اشاره به حفظ باغات کن گفت: مدیریت شهری بودجه تملک تمامی این باغات را ندارد و در حال حاضر این باغات به کمپ تولید معتاد تبدیل شده اند.
غلامرضا انصاری عضو کیسیون برنامه و بودجه نیز در رابطه با فروش قطع زمینی در خیابان پیروزی نبش طبرسی تذکر داد و گفت: این زمین برای ایجاد مترو خریداری شده اما این ایستگاه ایجاد نشده است و قرلنگرار است شهرداری آن را به اشخاص حقیقی واگذار کند. شهرداری مشخص کند چرا این ایستگاه اجرایی نشده و زمین به شخص حقیقی در حال واگذاری است.
همچنین در جریان جلسه امروز اعضای شورا مصوب کردند طی یک هفته آینده هیچ گونه واگذاری زمین در شهرداری انجام نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن