تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان: مشکل تئاتر همدان کمبود بودجه و ضعف تبلیغات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان:
مشکل تئاتر همدان کمبود بودجه و ضعف تبلیغات است
مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه مراحل ثبت این کانون در دست پیگیری است، گفت: مشکلات مالی و ضعف تبلیغات عمده مشکل تئاتر استان است.

خبرگزاری فارس: مشکل تئاتر همدان کمبود بودجه و ضعف تبلیغات است



نوشین بیگلریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: عضوگیری، برگزاری چندین دوره ورک‌شاپ در خصوص نمایش خلاق، بازیگری و دیگر موضوعات از جمله کارهای کانون تئاتر کودک و نوجوان در سال گذشته بوده است. وی با بیان اینکه نتیجه کارهای کانون تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سال گذشته دیده شد، اظهار کرد: ماحصل کار کانون تئاتر کودک و نوجوان استان در سال گذشته 6 نمایش صحنه‌ای و یک نمایش خیابانی بود که از این تعداد دو نمایش به مرحله مسابقه صحنه‌ای، یک نمایش به بخش مسابقه نمایش خیابانی و سه نمایش به بخش ویژه راه یافتند.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه مراحل ثبت کانون تئاتر کودک و نوجوان استان در دست پیگیری است، عنوان کرد: گردن واین، رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان فرانکفورت آلمان پس از برگزاری جلسه‌ای با اعضای کانون تئاتر کودک استان به عضویت این کانون در آمد.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته داوران کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز برعهده کانون تئاتر کودک بود، خاطرنشان کرد: در بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری مراسم اختتامیه نیز برعهده کانون تئاتر کودک و نوجوان استان بود که بنابر اظهارات حاضران، مراسم اختتامیه در خور توجه برگزار شد.

*به خاطر نبود سازوکار مناسب، گروه‌های تئاتری قراردادی با ارشاد ندارند بیگلریان با تأکید بر اینکه اگر دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به همدان منتقل شود شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، بیان داشت: در راستای انجام مراحل شکل‌گیری و ثبت کانون تئاتر کودک و نوجوان استان، مدیران و کارشناس تئاتر ارشاد اسلامی استان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

وی عمده مشکل تئاتر را کمبود بودجه و حمایت‌های مالی و ضعف تبلیغات دانست و گفت: گروه‌های تئاتری هیچ گونه حمایت مالی برای تهیه دکور و انجام تبلیغات نمی‌شوند.

مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان ‌از بین رفتن انجمن‌های نمایش را از دیگر مشکلات امروز تئاتر برشمرد و اظهار کرد: به دلیل نبود تبلیغات نمایش‌ها در همدان در سکوت اجرا می‌شوند. وی با بیان اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات از سوی مسئولان حق گروه‌های تئاتر است، تصریح کرد: به خاطر نبود سازوکار مناسب، گروه‌های تئاتری هیچ گونه قراردادی با ارشاد ندارند و این امر سبب می‌شود حمایت‌های مالی مناسبی از گروه‌های نمایشی نشود.

انتهای پیام/89009/غ30

94/01/25 - 12:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن