تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان صددرصدي پروژه تعريض خيابان امام خميني(ره) تا پايان خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۴۰ق.ظ)
پايان صددرصدي پروژه تعريض خيابان امام خميني(ره) تا پايان خرداد موج - در صورت توافق براي تملک دو پلاک باقي مانده در پروژه تعريض خيابان امام خميني(ره)، اين پروژه به صورت صد در صدي تا پايان خردادماه به اتمام مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرامرز عظيمي، شهردار منطقه 10 تهران با اعلام اين خبر اظهار داشت: هم‌اکنون عمليات عمراني پروژه تعريض خيابان امام خميني (ره) به اتمام رسيده و تنها دو ملک در مسير باقي‌مانده است که در حال رفع اين دو معارض هستيم.
وي بابيان اينکه يکي از املاک معارض در تقاطع خيابان خوش و امام خميني قرار دارد، افزود: به‌زودي از دادسرا مجوز برچيده شدن اين ملک را دريافت مي‌کنيم.
عظيمي با اشاره به اينکه هم‌اکنون تردد به‌طور کامل در خيابان امام خميني انجام مي‌شود، تصريح کرد: اگر اين دو ملک تملک شود پروژه به‌طور صددرصدي به اتمام مي‌رسد.
شهردار منطقه 10 در خصوص ساخت پارکينگ‌هاي مکانيزه در سطح منطقه نيز به خبرنگار شهرنوشت گفت: در حال حاضر ساخت پارکينگ ازجمله برنامه‌هاي در دستور کار شهرداري منطقه 10 است. بر اساس مطالعاتي که داشتيم به اين نتيجه رسيديم که ساخت پارکينگ‌هاي مکانيزه در سطح وسيع کارايي زيادي در منطقه ندارد. به عبارتي پارکينگ‌هاي محلي سرويس بهتري به شهروندان ارائه مي‌دهند. بنابراين ساخت پارکينگ‌هاي مکانيزه در زمين‌هاي 60 تا 70 متري در دستور کار ماست و هم‌اکنون حدود 10 پارکينگ به اين شکل در حال ساخت است.
وي از آماده بودن 3 پارکينگ مکانيزه در تقاطع يادگار امام_ دامپزشکي، تقاطع محبوب مجاز_نواب و خيابان شهيدان عرب خبر داد و افزود: تمام مکان‌هايي که امکان ساخت پارکينگ در آن‌ها وجود دارد شناسايي‌شده و با همکاري خوب اهالي محل اين پروژه‌ها در حال اجراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن