تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803072460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد همه خواسته‌های مردم شفت از رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
همه خواسته‌های مردم شفت از رئیس جمهور
تفکیک حوزه نمایندگی شفت و فومن، توجه ویژه به وضعیت راه روستایی، برق، مناطق گردشگری، گازرسانی به روستاها، جاده‌ها، مبلمان شهری، اشتغال و ... از جمله مطالبات مردم شفت از رئیس جمهور است.

خبرگزاری فارس: همه خواسته‌های مردم شفت از رئیس جمهور



به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، این روزها در هر نقطه از شهر و دیار سرزمین گیلان سخن از سفر رئیس جمهور است،  
مردم منتظرند تا ببینند مسئولان شهرستان و استان چه مطالباتی را از این سفر پیگیری کرده و چه خبرهای خوشی را برای مردم به ارمغان می‌آورند.
مسئولان نیز از وقتی که سفر رئیس جمهوری به گیلان قطعی شده در حال تهیه لیستی از مشکلات استان، شهرستان و بخش‌ها هستند تا از این سفر رهاوردی برای شهرستان یا بخش خود به دست آورند.
شهرستان شفت با برخورداری از مناطق گردشگری زیارتی و سیاحتی مانند امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق، روستای بکر و دست نخورده گنجار با آن طبیعت دلنشین نیز دارای مشکلاتی بوده و مردم این شهرستان نیز مطالباتی از رئیس جمهور دارند.
تفکیک حوزه نمایندگی مجلس برای شهرستا‌ن‌های فومن و شفت
یکی از شهروندان شفتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تجمیع حوزه نمایندگی مجلس شهرستان‌های فومن و شفت ابراز نارضایتی کرد و گفت: نداشتن نماینده جدا در مجلس شورای اسلامی یکی از مواردی بوده که تاکنون به ضرر شهرستان تمام شده است.
وی افزود: تجمیع حوزه نمایندگی دو شهرستان فومن و شفت با وجود حجم فزاینده کار موجب می‌شود هر دو شهرستان از بسیاری جهات ضرر کنند.
این شهروند شفتی ادامه داد: امیدواریم مسئولان این موضوع را در نظر داشته باشند و برای برطرف شدن آن چاره‌ای بیندیشند تا مردم هر دو منطقه بتوانند به خوبی از تلاش‌های نمایندگان خود بهره‌مند شوند.
نبود انشعابات گاز در برخی از روستاهای شفت / مطالبه مردم روستای چوسر
یکی دیگر از ساکنان روستای چوسر شفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نداشتن گاز گله کرد و گفت: گاز نعمتی است که همه مردم باید از آن بهره‌مند شوند.
مهدی ایزدی با بیان اینکه سال‌هاست منتظر گازرسانی به روستای چوسر هستیم، افزود: تاکنون این مهم انجام نشده است. وی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها مسئولان قول‌هایی برای گازدار شدن روستای مذکور به اهالی آن داده‌اند که تاکنون تحقق نیافته و امیدواریم با سفر رئیس جمهوری به استان اعتباراتی برای این پروژه تأمین شود.
وضعیت نامناسب راه‌های شفت ارتباطی در محور امامزاده هاشم
علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وضعیت جاده‌ها و راه‌های ارتباطی شفت ناراضی بود و گفت: وجود چنین جاده‌هایی در شأن شهرستان نیست.
وی با اشاره به مهمان‌پذیر بودن شفت در ایام تعطیلات تابستانی و نوروز و آخر هفته برای رفتن به زیارت امامزاده ابراهیم، ادامه داد: وضعیت جاده منتهی به امامزاده ابراهیم بسیار نامناسب است.
این شهروند شفتی تصریح کرد: مسئولان شهرستان و حتی استان باید فکر جدی در این زمینه داشته باشند. 
یکی دیگر از جوانان شفتی به وضعیت بد راه ارتباطی چوبر به امامزاده اسحاق و شفت به شیاهمزگی اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات ما از سفر رئیس جمهور رسیدگی به این راه‌های ارتباطی و برطرف شدن این مشکلات است.
توجه به مناطق گردشگری / زیرساخت‌ها و مبلمان شهری شفت
شهروند دیگر شفتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به نبود مبلمان شهری مناسب برای این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای توسعه شهر نیاز به بازگشایی خیابان‌ها با اجرای طرح تفصیلی است.
وی با بیان اینکه باید به زیرساخت‌های شهرستان نیز توجه داشت، افزود: باید در تمام خدمات تأسیساتی مانند برق، آب و گاز به ویژه شبکه فاضلاب شهری بازنگری شده و اقدام‌هایی صورت گیرد.
این شهروند به روستای چکوسر (پیرده) شفت که از نظر برق با ضعف شدید و نبود روشنایی در معابر مواجه است اشاره کرد و یادآور شد: وجود چنین مشکلی سال‌هاست که برای مردم این روستا ایجاد شده و حتی موجب سوختن بسیاری از لوازم برقی ساکنان این روستا شده است.
وی با بیان اینکه روستای مذکور تنها یک کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، یادآور شد: نبود راه روستایی مناسب و نبود روشنایی معابر مشکلات فراوانی را برای اهالی آن به وجود آورده است.
شهروند دیگر شفتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وسعت مناطق گردشگری در شهرستان و توانایی ایجاد اشتغال از این طریق برای جوانان اظهار کرد: تاکنون مسئولان توجهی به این حوزه نداشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با کمی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌توانیم فرصت‌های شغلی مناسبی برای جوانان بیکار شهرستان فراهم کنیم.
انتهای پیام/2300/و40

94/01/25 - 11:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن