تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تک نرخي شدن ارز در مبادلات صنعت پتروشيمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۷ق.ظ)
ضرورت تک نرخي شدن ارز در مبادلات صنعت پتروشيمي موج - مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي ايران با اشاره به مزاياي تک نرخي شدن ارز در صنعت پتروشيمي گفت: پيش بيني مي شود بزودي قيمت ارز در اين صنعت تک نرخي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس شعري مقدم در سيزدهمين نشست مشترک مديران صنعت پتروشيمي و مديران بورس کالا با اشاره به مزاياي تک نرخي شدن ارز در مبادلات خرد و کلان صنعت پتروشيمي اظهار کرد: امروزه وجود 2 نرخ براي ارز در اين مبادلات مشکلات و موانع زيادي را براي اين صنعت ايجاد کرده است.
وي افزود: به عنوان مثال هم اکنون برخي از مجتمعهاي پتروشيمي با توجه به امکان صادرات محصولات خود با نرخ آزاد تمايلي براي فروش ميان مجتمعي و داخلي با نرخ ارز مبادله اي ندارند.
معاون وزير نفت با بيان اين که بورس کالا بايد يکي از مبادي عرضه محصولات پتروشيمي در کشور باشد، گفت: هم اکنون با توجه به نبود زيرساختهاي قانوني توليدکنندگان و مصرف کنندگان در بخشهاي مياني و پايين دستي امکان خريد و فروش به صورت بلند مدت را ندارند، از اين رو اين بخشهاي صنعت پتروشيمي نمي توانند تحليل و چشم انداز مناسبي از تجارت خود داشته باشند.
مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي با تاکيد بر اين که امضا قرار دادهاي بلند مدت و مشخص بودن نرخ خوراک پتروشيمي در بورس کالا مي تواند کمک خوبي به صنايع پايين دستي به شمار آيد، گفت: امروزه بورس کالا پاسخگوي محصولات پتروشيمي نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن