تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران با قدرت آمريکا را در مسير قهرماني ناکام گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۴۲ق.ظ)
سايت فدراسيون کشتي آمريکا: ايران با قدرت آمريکا را در مسير قهرماني ناکام گذاشت موج - سايت فدراسيون کشتي آمريکا بعد از شکست اين تيم برابر ايران در مطلبي نوشت: آمريکا به دنبال پايان سلطه ايران در جام جهاني کشتي آزاد بود اما قدرت ايران تمام تلاش هاي اين کشور را ناکام گذاشت و آنها توانستند براي ششمين بار جام قهرماني را از آن خود کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين دوره از رقابت هاي جام جهاني کشتي آزاد تيم ملي آمريکا بدنبال کسب قهرماني بود که آزادکاران ايران با شايستگي اين اجازه را به آنها ندادند.
آمريکا تاکنون 13 قهرماني در اين رقابت ها به دست آورده است اين بار و بعد از سال 2003 با گذشت 12 سال نتوانست از فرصت دوباره بابت حضور در فينال استفاده کند و برابر تيم ملي ايران به عنواني بهتر از نايب قهرماني دست نيافت.
بروس بارنت سرمربي تيم آمريکا گفت: ما فرصت هايي داشتيم و اجازه داديم چند مسابقه را ببازيم. ما بايد بهتر شويم. کشتي گيران ما به سختي مبارزه کردند، اما ما بايد بتوانيم اشکالات خود را برطرف کنيم. ما شاهد تلاش بسيار همه بوديم، اما اشتباهات کاملا ساده کرديم.
حضور عظيم هواداران ايراني مقيم لس آنجلس به تيم ايران کمک کرد.
جوردن باروز قهرمان جهان و المپيک با استفاده از سرعت و قدرت برتر خود مرتضي رضايي قلعه را با نتيجه 10 بر صفر در وزن 74 کيلوگرم مغلوب کرد.
باروز تاکنون 102 برد و دو باخت داشته است. او در چهار دوره حضور خود در جام جهاني کشتي 19 برد داشته و هيچ باختي نداشته است.
باروز بعد از پيروزي يک بر صفر مقابل حريف ايراني خود گفت: شکست يک حريف ايراني با نتيجه 10 بر صفر هميشه امکانپذير نيست، به همين علت اين نتيجه عالي بود.
در ديدار رده بندي جام جهاني کشتي آزاد، جمهوري آذربايجان با شکست روسيه عنوان سوم را از آن خود کرد.
بلاروس مقام پنجم و مغولستان عنوان ششم را کسب کردند. کوبا نيز با شکست ترکيه به مقام هفتم دست يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن