تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804459110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز دوشنبه هفتدهم فروردین ماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز دوشنبه هفتدهم فروردین ماه سال 1394




  سرویس کشکول جام نیوز:  



به طور كلي اعتماد به نفس بسيار زيادي داريد اما از نزديك شدن به افراد ديگر دوري مي كنيد. شما يك فرورديني هستيد و با شجاعترين مشهور هستيد. مطمئن باشيد صحبت هاي شما با ديگران با نتيجه است.



امروز تغییراتی صورت می گیرد. در رابطه با فرزندان و زندگی اجتماعی و عشقی شما مسائل جالبی وجود دارد. می توانید از خلاقیت خود به نحو احسن استفاده کنید. زیرا کاری که به نظر شما یک کار عادی و معمولی است چیزی بیشتر از آن است . در زندگی شخصی سعی کنید دل رحم باشید.



چند روز اخير سردرگم بوده ايد زيرا با ديگران بر سر نظراتتان مخالفت داشته ايد در حالي كه حق با شما بوده است ولي حالا مي توانيد نفس راحت بكشيد. ديگران ممكن است هم چنان با شما مخالفت كنند ولي نظرتان را به خاطر راضي كردن افرادي كه مردد هستند، عوض نكنيد. در نهايت شادي خود هستيد؛ فعاليت هاي گذشته شما اكنون جواب مي دهد.



اگر در مورد مسائلی مالی صحبت می کنید،سعی کنید صبور باشید.شاید مایوس کننده باشد،اما اگر موضوعی اکنون در موردش صحبت شود،بیشتر به نفع شماست.اگر چه حل مشکلات با سرعت پایین صورت می گیرد اما بهتر است تمام نکات کوچک را به خوبی رسیدگی کنید.



عطارد هنوز در مسير بازگشتي خود به سر مي برد و امروز وارد علامت قوچ مي شود .اين بخشي از جدول شماست كه حاكم بر پيشرفت و مسافرت مي باشد. ولي به دليل حركت برگشتي آن هرگونه سفر جسمي يا ذهني تا آخر ماه، موجب بروز مشكلاتي برايتان مي شود. قبل از شروع سفر، حتماً چك كنيد كه اتومبيلتان حاوي بنزين كافي باشد و اگر با وسايل نقليه عمومي سفر مي كنيد، مطمئن شويد كه ساعات رفت و برگشت ها را به تاريخ روز، مي دانيد.



امروز عطارد در برج حمل پس روی می کند.بر مالیات های رسمی و روابط تان اثر می گذارد.امروز برای تفافق های رسمی یا مسائل مهم روز خوبی نیست مگر این که از حرفی که می زنید کاملاً مطمئن باشید.اگر نمی دانید چه کاری باید انجام دهید از کسی که با تجربه است کمک بگیرید.



مری کوری هنوز در مسیر بازگشتی اش حرکت کرده وامروز مجدداً وارد خانه قوچ می شود.این بدان معنا است که تا آخر این ماه شما مجبور به رویارروئی با عدم تفاهمات با شریک زندگی تان خواهید شد.سعی کنید تا آن جا که می توانید با صداقت و ثابت قدم بودن این کشمکش ها را به حداقل برسانید.بی تفاوتی شما اوضاع را بدتر می کند چرا که هر کس از این بی تفاوتی شما،بر حسب گمان خودش استنباطی کرده و آن نتیجه ای که خودش می خواهد،می گیرد که ممکن است هرج و مرج به بار بیاید.



امروز تاکید سیارات بر روی مسائل خانوادگی می باشد.اگر از موقعیت راضی هستید،امروز باید شکرگزاری کنید و نعمت هایتان را بشمارید.اگر تصمیم دارید تغییراتی ایجاد کنید فکر کنید دوست دارید چه چیزی را تغییر دهید.



شما امروز روحيه سرعت بخشيدن به زندگي را داريد و هر كس را سنتي و قديمي رفتار كند اشك شما را از كسالت در مي آورد. از طرفي هر كس كه جرات متفاوت بودن با ديگران را داشته باشد مثل برق شما را مي گيرد. چنان جريان قويي بين شماها ردوبدل خواهد شد كه نتوانيد حدس بزنيد دقيقه بعد چه اتفاقي خواهد افتاد. خوب، راستش نيازي نيست نابغه باشيد تا آنرا حدس بزنيد.



امروز فرصت هاي زيادي در اختيار داريد، به خصوص از نظر اجتماعي به جاي اين كه آن را تنهايي و بدون مشورت ديگران انجام دهيد، بهتر است از ديگران نظرخواهي كنيد. قبل از اين كه تصميم بگيريد، ببينيد ديگران چه نظري دارند. بنابراين اين تعطيلات به شما يك درس داده است.



آیا تاکنون برای درک تواناییها و صفات مثبت خودتان وقت گذاشته اید ؟ پاسختان هر چه که باشد بدانید که چند روز فرصت بسیار مناسبی است تا قدرت هایتان را ارزیابی کنید. بهمنی عزیز دو دوسته از بزرگترین مهارتهای شما فهم قوی و بی همتایی شما در دیدن مطالب می باشد. که اکنون می توانید از هر دوی آنها به خوبی استفاده کنید.



امروز شما می توانید یکی از روزهای غیر عادی کمی عجیب داشته باشید . اگر دیگران مغشوش و دست پاچه هستند نگذارید آن شما را پریشان کند زمانی که شما در دو ماراتن هستید . در ابتدا به قدر کافی مضحکه می شوید اما قبل از دیگران در پشت سر شما به زمین می افتند.  
نیک صالحی
207
 

 



۲۴/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن