تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803293836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز دوشنبه سوم فروردین ماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز دوشنبه سوم فروردین ماه سال 1394




  سرویس کشکول جام نیوز:  



روز خوبي است. در ارتباط با مسائل قانوني و يا افراد خارجي موفق هستيد.



اگر نگران سرمایه گذاری طولانی مدت یا مساله کاری هستید در چند روز آینده شرایطی پیدا می کنید که می توانید این نگرانی را برطرف کنید. با عجله رفتار نکنید. زیرا گذشت زمان می تواند شرایط را تغییر دهد و متوجه می شوید که آیا شرایط به نفع شماست یا خیر.
 



امروز  بار ديگر بسيار ماجراجو هستيد. فرصت هاي جالبي درمحل كار به دست مي آوريد شايد هم با يكي از همكاران روابط عاشقانه پيدا كنيد .ستارگان نشان مي دهند كه هر كاري مي كنيد  يعني شروعي جديد.



بعضی از افراد تنها حسود هستند و هر کاری کنید عوض نمی شوند.همیشه در مقابل آنها احتیاط می کنید وشخص با سیاست هستید.اما اگر مستقیماً برخورد کنید،بیشتر موفق می شوید.به خاطر داشته باشید که همیشه عدم اعتماد بنفس باعث حسادت می شود.



احساس مي كنيد كه هر كاري را به محض اراده كردن، انجام مي دهيد و اين احساس سبب مي شود كه بعداً ندانيد كه چه اتفاقي مي افتد. بيشترين سعي خود را بكنيد كه راجع به پيشنهاد بقيه پذيرا باشيد چرا كه برخي از آنها ممكن است انسان هايي نابغه باشند. ممكن است اخبار جالبي راجع به مسائل مالي تان نيز بشنويد.



امروز،روز جالبی است.هیچ چیز آن طور که تصور می کردید و انتظارداشتید پیش نمی رود.فردی را که مدت هاست ندیده اید،می بینید.شاید هم دعوت نامه ای دریافت کنید تا به مسافرت بروید.هم چنین از مصاحبت با همسر یا یک دوست صمیمی لذت می برید.خصوصیت جدیدی را در آنها کشف می کنید.



بر روی اوراق رسمی،مدارک دیگر و دیگر اوراق کاری که اکنون اطراف شما را احاطه کرده کار کنید.اکنون به طور دقیق چهارچوب ذهنی مناسبی دارید که می توانید به این کارها بپردازید.مطمئن شوید که حتی جزئی ترین مطالب را نیز از نظر گذرانده اید.به صورت متناوب،اگر راجع به آن چه که دیگران می گویند مطمئن نیستید می خواهید که آنها را طرف حساب شخص دیگری قرار دهید و به آن ها این امکان را بدهید که با شخص دیگری معامله کنند.



به عنوان یک آبانی علاقه شدیدی به مرموز بودن دارید اما نمی توانم به شما قول بدهم که بتوانید امروز آن را عملی کنید.امروز روز مناسبی برای صحبت های مهم نیست زیرا دیگران تمایل زیادی به سوءتفاهم دارند.صبورباشید و تا فرصت مناسب منتظر بمانید.



امروز قادر خواهيد بود افكار و احساساتتان را با دقت زياد بيان كنيد. علامت شما آتش است و بهرحال گرما و مهرباني شما در مورد شخص خاصي آن اطمينان خاطر را كه نياز دارد به او مي دهد.



امروز مطلبي فكر شما را به خود مشغول كرده و درباره آن صحبت مي كنيد. با اين كه شما در رابطه با مسئوليت هاي كاري تان بسيار باهوش و تيزبين هستيد، ولي گاه از يك سري مطالب مهم چشم پوشي مي كنيد. اگر مي خواهيد كه همه چيز به خوبي پيش رفته و در انتهاي كار احساس شرمندگي نكنيد، آرامش خود را حفظ كنيد



امروز حال و هوای منزل شادتر و آرامتر و افراد خانواده امروز بیشتر از گذشته در کنار هم هستند . کاملاً‌ مراقب هدفهای کاری طولانی مدت خود باشید. زیرا اکنون زمان بذر افشانی است . به نظر می رسد که به این زودی ها نتیجه نمی دهد اما بالاخره هر کاری باید روزی شروع شود.



یک حس پراکنده نسبت به سیارات است و شما ممکن است تشخیص دهید امروز روز یک آزمایش واقعی برای تمرکز روی همه چیز است. اگر شما نمی توانید همه چیز را رها کنید و به قدم زدن در پارک بپرازید حداقل کارهای غیر ضروری را به عقب بندازید تا بتوانید همه چیز را رها کنید و توجه تان را به آنها متمرکز کنید.
   
نیک صالحی
207
 

 



۰۳/۰۱/۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن