تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798314185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز یکشنبه دوم فروردین ماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز یکشنبه دوم فروردین ماه سال 1394




  سرویس کشکول جام نیوز:  



اكنون مريخ به برج جوزا مي رود. در چند هفته آينده فردي راحت وهماهنگ با سايرين خواهيد بود. اگر دوست خردادي داريد، شادي و نشاط زيادي برايتان مي آورد. برويد بيرون و همه چيز را با ديد خودتان ببينيد.



امروز دچار شک و تردید و دودلی هستید اما با احساسات خود مبارزه نکنید به حس ششم خود اعتماد کنید. همه چیز در حال تغییر است اگر این مساله به براحتی بپذیرید می توانید خودتان را از درگیر شدن در شرایطی که تنها چند روز طول می کشد حفظ کنید.
 



گاه گاهي بداخلاق مي شويد، اما بسيار جذاب هم هستيد بنابراين از وقتتان نهايت استفاده را ببريد.



تنها یک متولد تیر عاقل می تواند از سیارات استفاده کند.در حالیکه قسمت کار چارت شما به بیشترین مقدار رسیده است سیاره مریخ نیز وارد برج جوزا،بخش مرموز چارت شما،می شود.در حالیکه در اوج درخشش در حرفه تان هستید،شخصی سعی دارد از شما پیشی بگیرد.مراقب باشید حتماً موفق می شوید.



به نظر مي رسد كه امروز كسي كنترل زبانش را از دست داده است. او نمي داند كه چه موقع جلوي زبانش را بگيرد. و بي محابا، راجع به هرچيزي در اين دنيا نظر مي دهد. اين مسئله موجب ناراحتي شما مي شود خصوصاً زماني كه در مورد چيزهايي صحبت مي كند كه شما در آن مهارت داريد. شما نمي خواهيد كه احساسات وي را جريحه دار كنيد ولي آرزو مي كنيد كه ساكت شود!



فکر و احساس تان با هم کار می کنند.در نتیجه در مورد مسائلی که همیشه خونسرد و آرام با آنها برخورد می کردید،امروز جدی و ناآرام هستید.صحبت با یک نفر که او را خوب می شناسید به مسائل خصوصی کشیده می شود اما باید در این زمان در موردش صحبت کنید.



ستارگان بیانگر این هستند که امروز روزی عالی برای در میان گذاشتن افکارتان با دیگران و شرکت در مباحثات و صحبت های دیگران است.گر چه شما آن کنترلی را که دوست دارید روی صحبت های خود داشته باشید،ندارید و ممکن است هر چیزی که در ذهن تان می گذرد را بازگو کنید.افکار و احساسات شما پشت سرهم کار می کنند و نتیجه ممکن است بسیار عالی باشد و یا بسیار مضحک و خنده دار.



تصمیم دارید که امسال به اهداف تان و طرح هایی که برای آن ها برنامه ریزی کرده اید،برسید بنابراین دائم در حال بررسی آن ها هستید.اگر به دنبال کاری جدید می گردید،دست به کار شوید.اگر در ابتدا دچار مشکل شدید ناراحت نشوید،همین که بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید خودش به شما انرژی لازم را می دهد.



ديگران نيروي جاذبه شما را حس مي كنند و از اين كه به زندگيشان هيجان وارد مي كنيد قدردان هستند. اين تاثير بسيار بزرگ و مثبتي براي شما دارد و نه تنها شهرت حرفه اي شما را بالا مي برد بلكه محبوبيت شخصي شما را نيز زياد مي كند. يادتان باشد كه زيادي به خود غره نشويد وگرنه شخصي سعي خواهد كرد غرورتان را بشكند.



هم اكنون مارس به سمت برج جوزا حركت كرده است و به نظر مي رسد كه شما داريد كار دو نفر را انجام مي دهيد. اين درست است كه شما بدون شك يكي از قوي ترين علائم هستيد، ولي اگر مواظب نباشيد ممكن است تحت فشار عصبي قرار بگيريد. پس كارها را يكي پس از ديگري انجام دهيد.



اکنون که مریخ وارد خرداد می شود و به قسمت ابراز احساسات شخصی خلاقیت فرزندان و چارت شما مربوط می شود . شما کاملاً می توانید به روشی ممکنی پیشرفت کنید و شما نیروی های بالقوه ای دارید که هم اکنون در حال فعال شدن هستند. به خود آزادی دهید و به دیگران نشان بدهید که تا چه اندازه با استعداد و خلاق هستید به خصوص در رابطه با ایده های جدید و تازه .



مریخ به برج جوزا نقل مکان می کند و در همان اساس نمودار شما. حالا موضاعاتی که به خانه مربوط می شود مرکز توجه شما می شوند. اگر بخواهید اسباب کشی کنید شریک زندگی تان یا خانواده تان مخالف است. شما باید به جای قشقرق و اشکهایی که راه هر کسی را می گیرد از کنترل ماهرانه استفاده کنید.  
نیک صالحی
207
 




۰۲/۰۱/۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن