تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثرات اقتصادی توافق‎نهایی از دیدتایمزعمان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اثرات اقتصادی توافق‎نهایی از دیدتایمزعمان
«تایمز عمان» در گزارشی درباره اثرات توافق نهایی هسته‌ای ایران نوشت که این توافق به نفع عمان و سبب بهبود و تقویت اقتصاد این کشور می‌شود.
 فارس: یک پایگاه عمانی در گزارشی به نقل از کارشناسان و اقتصاددانان بر سود بردن این کشور به ویژه از منظر موضوعات اقتصادی در صورت توافق هسته‌ای جامع ایران تاکید کرد.

در گزارش «تایمز آو عمان» آمده است: «بر اساس چارچوب مندرج در توافق هسته‌ای ایران،‌طرف‌های مذاکره تا 30 ژوئن برای توافق روی جزئیات زمان دارند اما اقتصاددانان و تاجران در عمان؛ کشوری که نقشی پررنگ در رسیدن به توافق بازی کرده، می‌گویند که درباره آینده خوشبین هستند».

«فابیو اسکاسیویلانی» اقتصاددان ارشد در بنیاد سرمایه‌گذاری عمان گفت: «توافق بین ایران و قدرتهای بزرگ جهانی فرصتهای فراوانی برای کل منطقه و به طور خاص برای عمان فراهم می‌کند».
وی افزود: «ایران کشوری با جمعیت زیاد، منابع انرژی غنی و دارای متخصصان زیاد با مهارت بالا است. عمان می‌تواند یک سکوی ایده‌آلی برای تعامل بازرگانان و شرکتهای عمانی پیشنهاد کند. عمان می‌تواند کانال مورد پذیرش در پیوند زدن و ادغام ایران به اقتصاد جهانی باشد

مدیر اجرایی بخش پروژه‌ها و لجستیک موسسه «خیمجی رامداس» در باره توافق هسته‌ای ایران و ئنتیجه آن به این پایگاه عمانی گفت: ‌«کشورهای شورای همکاری خلیج هم می‌توانند از پتانسیل بخش صنعتی و کشاورزی ایران سود ببرند و در همان حال ایران می‌تواند از بخش خدمات، زیرساخت لجستیکی و سرمایه برای سرمایه‌گذاری کشورهای شورای همکاری بهره ببرد. عمان به عنوان کشور همسایه، در صورت پیش رفتن توافق هسته‌ای، می‌تواند به ویژه در بخشهای صنعت و تولید سود زیادی ببرد».






تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن