تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799487188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزآموزش و پرورش هیچ نهادی نمی توانست جوابگوی این همه مسافردرشیراز باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد : جزآموزش و پرورش هیچ نهادی نمی توانست جوابگوی این همه مسافردرشیراز باشد خبرگزاری پانا: رییس شورای اسلامی شهر شیرازبااشاره به اینکه اگر آموزش و پرورش در ستادهای اسکان حضوری چشمگیر نداشت هیچ ارگان و نهادی نمی توانست جوابگوی این همه مسافر شیراز باشد گفت : از نوع پذیرش و اسکان مسافران در ستادهای فرهنگیان ، احساس وجد می کردم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين ساعت 12:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،  در آیین تقدیر شهرداری و شورای اسلامی شهر از مسوولان ستادهای اسکان فرهنگیان فارس ، مهندس غلام مهدی حقدل ضمن  قدردانی از زحمات اعضای ستادهای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اظهارداشت: انسان از نوع برخوردهای مناسب فرهنگیان و پذیرش میهمانان توسط ایشان در ایام نوروز به وجد می آید .

ییس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: آنچه در این چند روز تعطیلات نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان شیراز اتفاق افتاد، وظیفه نبود ، عشق و ایثار بود .

وی با بیان اینکه " مسئولان آموزش و پرورش امسال هم ،کارشان را ماهرانه ، عاشقانه و فعالانه انجام دادند" افزود: به راستی که اگر آموزش و پرورش در ستادهای اسکان حضوری چشمگیر نداشت هیچ ارگان و نهادی نمی توانست جوابگوی این همه مسافر شیراز باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در بازدیدهایی که بنده و اعضا شورای شهر و مسئولان شهرداری از ستادهای اسکان فرهنگیان داشتند و پرسشهایی که از مسافران انجام می شد، رضایت خوبی از نوع برخورد و نحوه اسکان دادن ستادهای فرهنگی داشتند .

حقدل همچنین با قدرانی از تلاش شهردار خدوم و شهرداران پرتلاش مناطق ده گانه شیراز افزود: هزار و ششصد نفر از پرسنل زحمتکش شهرداری از دو سه ماه قبل از آغاز سال ،فعالیت گسترده ای برای آماده سازی شهر شیراز داشتند .

 این فعال فرهنگی اجتماعی یادآور شد: شیراز به لحاظ برخورداری از جاذبه های گوناگون شهری و چشم اندازهای بکر طبیعی و انبوه آثار باستانی و تعداد امامزادگان لازم التکریم ، مقبره های حافظ و سعدی و فضای سبز شهری مناسب ،همواره مورد استقبال هموطنان و گردشگران خارج از کشور در ایام نوروز و قبل و بعد از آن است و بحمدالله شهرداری شیراز با تیم همراه وی خدمات شایسته ای را طی سالیان اخیر برای متحول ساختن چهره شیراز انجام داده و می دهند و بویژه در زمینه روان سازی ترافیک ، ایجاد پل ها ، زیرگذرها و روگذرها، کمربندی، بلوارها ، ایجادپارکهای بزرگ و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی تلاش های بسیار خوبی در شهرداری شیراز صورت گرفته است .

این مقام مسئول در شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد بودجه 2800 میلیاردی شهرداری شیراز می تواند به انجام کارهای بزرگ و ماندگاری در این شهر بینجامد و سه هزار هزار میلیارد تومان، فروش اوراق مشارکت پیش بینی شده در سال جاری و مشارکت عمومی مردم در خرید اوراق مشارکت شهری نیز زمینه ساز رشد و اعتلای همه جانبه شیراز خواهد شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن