تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803752252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضح معاون حج و عمره درباره تحریم عمره


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه این دو نوجوان با جسارت نگذاشتند اتفاقی بیفتد، تصریح کرد: نباید از این قضیه استفاده ابزاری شود و به دلیل سایر مشکلات سیاسی که با عربستان وجود دارد، گفته شود که اتفاقی افتاده است.

به گزارش تراز ،ناصر خدرنژاد، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عمره به صورت معمول در حال انجام است، در خصوص تحریم عمره گفت: موضع‌گیری با تصمیم متفاوت است. ما به عنوان یک دستگاه مجری، مجری تصمیمات جمهوری اسلامی هستیم و به محض ابلاغ تحریم عمره آن را اجرا می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قبل از هر عملی باید نشست و تبعات مختلف این موضوع را بررسی کرد و حسن‌ها و عیب‌های این موضوع را استخراج و بر اساس آن تصمیم‌گیری کرد، گفت: البته اینکه موضع ما نسبت به اتفاقاتی که افتاده باید بسیار شدید‌الحن باشد و با جدیدت موضع پیگیری و مسببان به اشد مجازات برسند، شکی نیست.

دو نوجوان ایرانی با جسارت نگذاشتند اتفاقی بیفتد
خدرنژاد نکته اساسی که در این قضیه مورد غفلت رسانه‌ها قرار گرفته است را هشیاری دو نوجوان کشورمان در این قضیه عنوان و اظهار کرد: این دو نوجوان با جسارت نگذاشتند اتفاقی بیفتد و نه تنها نگذاشتند اتفاقی بیفتد بلکه آبروی دو مأمور سعودی را هم بردند و این واقعیتی است که وجود دارد.

وی هشدار داد که نباید از این قضیه استفاده ابزاری شود و به دلیل سایر مشکلات سیاسی که با عربستان وجود دارد، گفته شود که اتفاقی افتاده است. البته در خباثت و غیرانسانی بودن رفتار مأموران سعودی شکی نیست اما نوجوانان ما هم با رشادت بودند و درگیر شده، بحث کردند و داد و بیداد کرده و بعد هم به سایرین گفته و موجب پیگیری موضوع شده‌اند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در پاسخ به این سؤال که آیا در صورتی که عملکرد عربستان در قبال این اتفاق مورد قبول ما نباشد، امکان شکایت به مجامع بین‌المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی وجود دارد؟ گفت: به همه جا نامه‌نگاری شده است و سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه به هر جایی که فکر می‌شد لازم است، نامه‌نگاری کرده و در حال پیگیری موضوع هستیم اما باید منتظر ماند و دید چه واکنشی در قبال این اتفاق از سوی عربستان صورت می‌‌گیرد.


وی در خصوص میزان سودی که حضور عمره‌گزاران ایرانی برای عربستان دارد، گفت: قدر مسلم حضور زائران ایرانی برای عربستان سود مالی دارد اما کشوری که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار پول نقد در بانک‌های کشورهای مختلف دارد و برای ضربه زدن به سایر کشورها قیمت نفت خود را کاهش داده و نفتش را حراج می‌کند هیچ نیازی به سود حضور زائران ایرانی در عمره ندارد؛ چرا ما باید در این فضا حرکت کرده و به آن دامن بزنیم؟

خدرنژاد با تأیید این مطلب که عربستان از عدم حضور زائران ایرانی در عمره خوشحال می‌شود چرا که پای شیعیان را از حضور در مسجد‌الحرام و مسجد‌النبی کوتاه می‌کند، گفت: آنها حاضر هستند دو برابر پولی که ما هزینه می‌کنیم را پرداخت کنند تا ما به عمره نرویم ولی چون به صورت رسمی نمی‌تواند مانع شوند، ترفند‌های مختلف دیگری را به کار می‌گیرد.


منبع: ایکنا


يكشنبه 23 فروردين 1394 ساعت 08:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن