تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان: ایران مقاصد پلیدی دارد؛ تهران نمی‌خواهد با اعراب در صلح زندگی کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عربستان: ایران مقاصد پلیدی دارد؛ تهران نمی‌خواهد با اعراب در صلح زندگی کند
کاردار سفارت عربستان در پاریس مدعی شد: اقدامات خصمانه ایران، عربستان را وادار به آغاز عملیات عاصفه الحزم (طوفان قاطعیت) کرد.
آفتاب :  علی بن محمد القرنی کاردار سفارت عربستان در پاریس گفت : ایران با دخالت در یمن و سوریه جنگی طایفه ای را در خاورمیانه هدایت می کند. 
 
القرنی خاطرنشان کرد : ایران یک کشور مهم اسلامی است اما این کشور انتخاب کردند که با شعله ور کردن آتش اختلافات فرقه ای نفرت انگیز «نقش منفی» را در منطقه ایفا کنند. 
 
وی همچنین افزود : ایران به دخالت در مسائل کشورهای متعدد از جمله سوریه، عراق، یمن و لبنان ادامه می دهد و پایه همه دخالت هایش فرقه ای است. 
 
کاردار سفارت عربستان در پاریس در ادامه گفت : ایران مقاصد پلیدی دارد و نمی خواهد با کشورهای همسایه اش اعم از کشورهای عربی و اسلامی در صلح زندگی کند. اقدامات خصمانه ایران عربستان را وادار کرد عملیات عاصفه الحزم (طوفان قاطعیت) را آغاز و یک عملیات نظامی هوایی را در یمن برضد شبه نظامیان انصارالله، که از سوی ایران حمایت می شوند، اجرا کند. 
 
به گزارش روزنامه العرب چاپ لندن،کاردار سفارت عربستان در پاریس افزود: مداخله عربستان در یمن در پاسخ به درخواست عبدربه منصور هادی رئیس جمهور قانونی یمن صورت گرفت. 
 
این دیپلمات عربستانی درباره احتمال تبدیل شدن عاصفه الحزم (طوفان قاطعیت) به مرحله مداخله زمینی گفت‌ «همه احتمال ها روی میز قرار دارند. کشورهای ائتلاف برای بازگرداندن مشروعیت به یمن هیچ اقدامی را دور نگه نمی دارند و عملیات تا به امروز فقط به حملات هوایی محدود است».


منبع: تیک




تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن