تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام کارهاي عمراني مصلي تهران توسط شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۵۷ب.ظ)
قاليباف خبر داد؛ اتمام کارهاي عمراني مصلي تهران توسط شهرداري موج - شهردار تهران گفت: مصلي تهران يکي از پروژه‌هاي نيمه تمام شهر به شمار مي‌رود که قريب به ۳۰ سال است اين پروژه باقي مانده است. بر اين اساس با رهنمود‌ها و دستورات مقام معظم رهبري و براساس کاري که در برنامه سال ۹۴ پيش بيني شده است، در شهرداري تهران درگير مصلي تهران خواهيم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف صبح امروز طي سخناني در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هاي سال ۹۴ شهرداري تهران بيان کرد: برنامه سال جاري شهرداري بر اساس برنامه دوم پنج ساله و بودجه سال ۹۴ مراحل قانوني را طي کرده و به تصويب شوراي اسلامي شهر رسيده است. هم‌اکنون نيز بودجه سال ۹۴ ابلاغ‌شده و کار را شروع مي‌کنيم.
وي تأکيد کرد: يک بخش از برنامه ما توجه جدي به حوزه مسائل اجتماعي و فرهنگي است که در اين ميان هم جنبه توسعه مسائل اجتماعي و هم پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي را مدنظر داريم و حتماً کار ويژه و برجسته‌اي را امسال دنبال خواهيم کرد.
شهردار تهران تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام را از ديگر برنامه‌هاي شهرداري پايتخت در حوزه مسائل کالبدي خواند و گفت: در سال جاري تکميل پروژه‌هاي مترو تهران به‌عنوان اولويت اول در حوزه کارهاي عمراني دنبال خواهيم کرد چراکه پيش‌ازاين نيز قول داده‌ايم که سالانه ۳۰ کيلومتر درزمينهٔ ساخت و تونل و ايستگاه‌ها و ۲۲ کيلومتر درزمينهٔ بهره‌برداري مترو را به سرانجام برسانيم.
به گفته قاليباف خط سه مترو تهران به‌عنوان طولاني‌ترين خط متروي پايتخت در بهار امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد و در آن خطوط شش و هفت مترو در اين دوره مديريتي به اتمام مي‌رسد.
وي در ادامه به سه پروژه عمراني شاخص شهرداري تهران در سال ۹۴ اشاره و اظهار کرد: يکي از اين پروژه‌ها بوستان ولايت است که طراحي آن 4 سال زمان برده است. بنابراين در سال جاري براي تکميل آن بخش از بوستان ولايت که به‌عنوان مقدمه کار بود، کار را شروع خواهيم کرد.
شهردار تهران خاطرنشان ساخت: مصلي تهران يکي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام شهر تهران است که قريب به ۳۰ سال است که اين پروژه باقي‌مانده است. بر اين اساس با رهنمودها و دستورات مقام معظم رهبري و بر اساس کاري که در برنامه سال ۹۴ پيش‌بيني‌شده است، در شهرداري تهران درگير مصلي تهران نيز خواهيم شد.
قاليباف همچنين تصريح کرد: مصلي تهران بخشي از تپه‌هاي عباس‌آباد است که کار آن نهايي شده و يکي از بزرگ‌ترين مراکز فرهنگي و مذهبي ما محسوب مي‌شود. ازاين‌رو بنا داريم کار مصلي را در حوزه کارهاي عمراني دست بگيريم و آنجا را هم به اتمام برسانيم.
وي موضوع خط سفيد را از ديگر پروژه‌هاي شاخص شهرداري تهران در سال جاري عنوان کرد و گفت: در حوزه کارهاي ترافيکي، موضوع انضباط ترافيکي در شهر با تأکيد بر خط سفيد را از زمستان سال گذشته آغاز کرده‌ايم. به‌نحوي‌که زيرساخت‌هاي مرتبط با اين موضوع فراهم‌شده و ذهن مردم را براي اين کار آماده کرده‌ايم. بنابراين «آسمان آبي و زمين پاک» يکي از مهم‌ترين موضوعاتي است که اميدواريم بتوانيم به‌واسطه آن بزرگ‌ترين چالش شهر را هم برطرف کنيم.
شهردار تهران در پاسخ به سؤال ديگري پيرامون عيدي شهرداري تهران به بانوان تهراني عنوان کرد: ما نتوانستيم حقوق شهروندي خانم‌ها در محيط عمومي شهر را آن‌چنان‌که شايسته آن‌هاست احقاق کنيم، اما بااين‌وجود از سال گذشته کار اجرايي يکي از بهترين پارک‌هاي شهر در منطقه غرب آغازشده و ما نيز به شوراي شهر تهران پيشنهاد داده‌ايم تا نام اين پارک را «بوستان خديجه (س)» بگذارند. به‌اين‌ترتيب فکر مي‌کنم يکي از زيباترين و طبيعي‌ترين پارک‌ها در حاشيه رودخانه در منطقه ۲ شهر تهران براي خانم‌ها ايجاد شود.
قاليباف در ادامه پيرامون موضوع باغ دامپزشکي در منطقه ۱۱ شهر تهران نيز اظهار کرد: اولين گزارش باغ دامپزشکي روز جمعه به دست من رسيد و من نيز اين گزارش را مطالعه کرده و دستور روي آن دادم. در آينده نزديک نيز در اولين کنفرانس مطبوعاتي جزئيات کامل باغ دامپزشکي را مطرح خواهم کرد. اميدواريم با اين باغ اتفاق خوبي در منطقه ۱۱ بيفتد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن