تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820028423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد اندکی از شادی گل طارمی انتقاد می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تعداد اندکی از شادی گل طارمی انتقاد می‌کنند
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: عده انگشت‌شماری از شادی گل طارمی انتقاد می‌کنند اما نظر این افراد را به شادی گل سوم بازیکن النصر در بازی رفت جلب می‌کنم.
به گزارش نامه نیوز ، حسین قدوسی گفت:‌ در این چند روز متأسفانه تعداد اندکی که کمتر از انگشتان یک دست هم هستند از شادی گل مهدی طارمی پس از گلی که به النصر عربستان زد انتقاد می‌کنند اما من به آنها می‌گویم که بهتر است این افراد شادی گل بازیکن تیم النصر پس از گل سومی که به پرسپولیس در بازی رفت زد را نگاه کنند. اگر الان به کار طارمی ایراد می‌گیرند پس چرا آن زمان که این بازیکن عربستانی این کار را کرد حرفی نزدند؟


وی ادامه داد: بیش از صد هزار هوادار به استادیوم آمد و یکپارچه پرسپولیس و ایران را تشویق کردند اما متأسفانه سعودی‌ها کار هواداران ما را تروریسم ورزشی دانست. این در حالی است که آنها پس از اینکه قصد داشتند از کشورمان بروند بارها از محمدحسین نژادفلاح و مسئول امور بین‌الملل باشگاه به دلیل میزبانی مناسب پرسپولیس از آنها تشکر کردند و حتی به رسم یادبود هم هدایایی به آنها اهدا کردیم اما اینها به دلیل فرافکنی این کار را انجام می‌دهند و متأسفانه رسانه‌های سعودی هم همسو و همصدا با آنها به این شایعات دامن می‌زنند.


وی افزود: به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به دلیل باختی است که مقابل ما آورده‌اند وگرنه ما بهترین میزبانی را از این تیم عربستانی انجام دادیم که خودشان هم بارها از این مسئله تقدیر و تشکر کردند و امیدوارم که حق هواداران ایرانی از این تیم و مسئولانش گرفته شود.




منبع: فارس


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن