تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799193526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ یزدانی را نمی‌دهم طارمی: چرا کسی از شادی گل النصری‌ها انتقاد نکرد؟/ برانکو در ایران کارنامه خوبی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پاسخ یزدانی را نمی‌دهم
طارمی: چرا کسی از شادی گل النصری‌ها انتقاد نکرد؟/ برانکو در ایران کارنامه خوبی دارد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا کسی از شادی گل النصری‌ها انتقاد نکرد اما از شادی گل من انتقاد می‌شود؟

خبرگزاری فارس: طارمی: چرا کسی از شادی گل النصری‌ها انتقاد نکرد؟/ برانکو در ایران کارنامه خوبی دارد



مهدی طارمی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص گلی که به النصر عربستان زد و حاشیه های شادی بعد از این گل صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.
فارس: از بازی با النصر شروع کنیم. در نبود برخی مهره های اصلی خیلی ها انتظار باخت شما را داشتند.
خدا را شکر در روزی که هواداران سنگ تمام گذاشته بودند بر خلاف تصورات توانستیم برنده از زمین خارج شویم و شرمنده هواداران نشدیم. النصر تیم خوب و پر مهره ای بود. همه تلاش شان را هم به کار بستند اما خدا را شکر ما به آنچه می خواستیم رسیدیم. فارس: انگار سال 94 برایت خوش یمن بوده. دو بازی و دو گل.
بله. مدت ها بود گل نزده بودم و این بار در دو بازی پیاپی پایم به گل باز شد اما این گل ها حاصل زحمات همه بچه ها بود. باید از حضور خوب تماشاگران هم تشکر کنم. فارس: چه شد که تصمیم گرفتی پنالتی را چیپ بزنی؟
من قبلا هم پنالتی چیپ زده بود. در بازی با راه آهن در جام حذفی پنالتی ام را چیپ زدم این بارهم وقتی پشت توپ قرار گرفتم یک لحظه یاد پنالتی علی کریمی مقابل عربستانی ها افتادم و چیپ زدم. فارس: استرس نداشتی؟
نه، اصلا. جو ورزشگاه تاثیری روی من نداشت و توانستم به خواسته ای که داشتم برسم. فارس: خوشحالی بعد از گلت هم کلی حاشیه و سر و صدا ایجاد کرد!
من نمی دانم چرا وقتی آن ها در عربستان آن کار را کردند حاشیه نداشت و حالا به کار من اعتراض می کنند. ما از بعد از بازی با النصر در عربستان تصمیم داشتیم هر بازیکنی گل زد خوشحالی شان را جواب بدهد. بی احترامی به ایرانی باید یک جوری جواب داده می شد. فارس: کسانی مثل داریوش یزدانی هم به این حرکت تو انتقاد کردند.
من جوابی به حرف های او ندارم. او نظرش را گفته و هرچه وکیلم جواب داده به نظرم کافی است. فارس:‌ تغییر کادر فنی چقدر در خلق این برد شیرین به شما کمک کرد؟
کادر ما که روی نیمکت همان مربیان قبلی منهای حمید درخشان بودند. حسین عبدی البته در انتقال نکات تاکتیکی موفق بود و البته نقش انگیزه بالای بچه ها برای جبران شکست دور رفت را هم نباید فراموش کنیم. فارس: به نظر تو چرا درخشان در پرسپولیس موفق نبود؟
من نمی توانم به این سئوال جواب بدهم. کارشناسان قطعا تحلیل های مناسبی در این باره دارند. فارس:‌ آمدن برانکو می تواند به پرسپولیس کمک کند؟
این تصمیم را مدیران باشگاه گرفته اند و لابد در آن خیر و صلاح باشگاه را در نظر گرفته اند. امیدوارم نتایج بد ما تمام شود و بتوانیم از این به بعد دل هواداران را شاد کنیم. برانکو در ایران کارنامه خوبی داشته و شرایط کشورمان را به خوبی می داند. این شناخت هم به او کمک می کند تا تیم خوبی را روانه میدان کند. فارس: در لیگ اصلا اوضاع خوبی ندارید و حالا باید به اهواز هم بروید و مقابل تیمی بازی کنید که شرایط خوبی در جدول ندارد.
می دانیم کارمان سخت است. در اهواز راهی جز برد نداریم و حریف هم با تمام وجود می آید تا به اوضاع و احوالش سر و سامان ببخشد. 6 بازی باقیمانده مان همه سخت هستند و باید خیلی تلاش کنیم تا رتبه مان در جدول بهبود یابد. فارس: احتمالا پرسپولیس در فصل بعد دچار تغییرات زیادی در لیست بازیکنانش می شود. وضعیت تو چگونه است؟
من فصل بعد دیگر سهمیه زیر 23 سال نیستم.با توجه با وضعیت قراردادم باید بنشینیم با هم مذاکرات مان را انجام دهیم. هنوز زود است درباره فصل بعد حرف بزنیم. فعلا باید به این فصل فکر کنیم تا هواداران را بیش از این اذیت نکنیم. فارس: پرداخت ها از طرف باشگاه چگونه بوده؟
فعلا که دریافتی چندانی نداشته ایم و همان حقوق های هفتگی پرداخت می شود. امیدوارم این شرایط هم تغییر کند و باشگاه با تعیین مالک جدید اوضاع خوبی پیدا کند. فارس: نوراللهی، رفیق تو، هم خوب در این بازی شوت می زد.
احمد خیلی خوب کار کرد. همه بچه ها خوب بودند. حیف شد شوت های احمد تبدیل به گل نشد. فارس: حرف پایانی؟
ممنون از همه هوادارانی که برایمان سنگ تمام گذاشتند. آن ها به ورزشگاه آمدند و ما هم انرژی خیلی خوبی به دست آوردیم و توانستیم موفق عمل کنیم. امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد چون ما هنوز راه زیادی در پیش داریم. انتهای پیام/م

94/01/21 - 00:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن