تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره هاي ترافيکي در منطقه 10 تهران رفع مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
گره هاي ترافيکي در منطقه 10 تهران رفع مي شود موج - معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 10 ضمن تبيين و تشريح اقدامات از اجراي چندين پروژه مطالعاتي براي رفع گره هاي ترافيکي در برخي معابر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد رضا تربت جو، معاون حمل‌ونقل ترافيک منطقه، ضمن اعلام اين خبر با بيان اين‌ که اجراي نمادهاي خط سفيد بر اساس استانداردهاي جهاني در منطقه با سرعت در حال اجراست، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغي براي اجراي خط سفيد اين طرح به‌ صورت ويژه در دستور کار منطقه قرار گرفت و در وهله اول با انتخاب مشاور و پيمانکار، معابر پرتردد منطقه در خيابان رودکي و آذربايجان براي اجرا انتخاب شد و اين عمليات با سرعت در دست اجراست و در صورت مساعد بودن شرايط جوي تا پايان ارديبهشت‌ نهايي مي‌شود.
وي با تأکيد بر اجراي بهينه امور با استفاده از ملزومات و اعتبار تخصيص‌يافته، به برنامه‌هاي منطقه در سال جاري اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف امسال رويکرد منطقه اجراي طرح‌هاي مطالعاتي و نگهداشت با اعتبار قريب به 7.5 ميليارد تومان است و بر همين اساس مطالعات طرح زيرگذر آزادي در تقاطع خيابان بهنود، طرح مطالعاتي شبکه معابر سطح محدوده ناحيه 3، طرح تقاطع سه‌راه امين الملک، هم‌سطح سازي دريچه‌هاي سطح منطقه، اصلاح هندسي خيابان رودکي تقاطع خيابان امام خميني (ره)، تقاطع خيابان امام خميني (ره) و بزرگراه يادگار امام (ره)، تقاطع امام خميني (ره) و خيابان خوش و... براي روان‌سازي و کاهش بار ترافيکي، ايمن‌سازي و جلوگيري از تداخل حرکتي و تصادفات از مهم‌ترين برنامه‌هاي سال جاري است.
وي همچنين يادآور شد: مطالعات پارکينگ‌هاي حاشيه‌اي و فضاهاي آزاد شده و ساماندهي آن‌ها با توجه به کسري 300 هزار مترمربع پارکينگ در منطقه با رويکرد تأمين پارکينگ و حمايت از بخش خصوصي از ديگر اولويت‌هاي منطقه در سال جاري است.
تربت جو با اشاره به اقدامات منطقه در سال گذشته خاطرنشان کرد: يکي از موفقيت‌هاي منطقه در سال گذشته تغيير مسير خيابان طوس حدفاصل خيابان ميمنت (شهيد زارع) تا بزرگراه يادگار امام (ره) به سمت غرب در قالب اصلاح هندسي، نصب چراغ، خط‌کشي عابر پياده با همکاري پليس راهور بوده است همچنين بهسازي پايانه اتوبوسراني شمشيري در قالب نصب ميله پرچم 40 متري، نصب برج‌هاي نوري براي ارتقا ايمني و حفاظت از محدوده‌هاي بي‌دفاع شهري، درخواست تلويزيون شهري و دوربين‌هاي مداربسته براي تأمين امنيت، اجراي برنامه‌هاي مدون، برگزاري مراسم ويژه تاکسيراني و تجليل از نمونه‌ها و تبيين طرح خط سفيد، اجراي موفق برنامه‌هاي استقبال از مهر و نوروز، اجراي برنامه‌هاي آموزشي براي تحقق آسمان آبي و زمين پاک و خط سفيد، مراقبت رسيدگي و نگهداشت از ديگر فعاليت‌هاي اين معاونت بوده است.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک منطقه کسب مقام اول بهسازي معابر و پياده‌روهاي سطح منطقه براي تردد جانبازان و معلولين در سطح کشور و اجراي رمپ و بالابر در منازل معلولان و جانبازان را از موفقيت عمده منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: عمليات جدول‌گذاري خطوط اتوبوس تندرو در کمترين زمان ممکن در خيابان آزادي و محور خيابان قزوين و رنگ‌آميزي جداول و نرده‌ها از مهم‌ترين اقدامات منطقه بوده است که مورد تشويق مديريت شهري قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن