تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805492592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم مشارکت پيمانکاران در جذب اعتبارات عمراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي گلستان تاکيد کرد: لزوم مشارکت پيمانکاران در جذب اعتبارات عمراني موج- مديرکل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به اين که جذب اعتبارات عمراني از دغدغه‌هاي مهم اداره کل است، خواستار مشارکت پيمانکاران و مشاوران در جذب و هزينه کرد اين اعتبارات براي توسعه استان شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بخش رستمي در نشست با پيمانکاران و مهندسان مشاور و همکار اين اداره کل، با تبريک سال جديد و قدرداني از حضور پيمانکاران در اين نشست، افزود: در اين راستا مي‌طلبد پيمانکاران و مشاوران با افزايش نوبت‌هاي کاري پروژه‌هاي عمراني خود، به جذب اين اعتبارات و هزينه کرد آن‌ها در جهت توسعه استان ظرف سه ماه آينده (پايان سال مالي ۹۳) کمک کنند.
رستمي از پيمانکاران و مشاوران خواست که با عزم و اراده در جذب و هزينه کرد اعتبارات عمراني حوزه راه و شهرسازي تلاش مضاعف داشته باشند و با نحوه عملکرد و هزينه کرد آن‌ها اعتماد مسوولان بالادست را به مجموعه جلب کنند.
وي پيمانکاران و مشاوران را آبادگران و بازوان فکري و اجرايي اداره کل دانست و گفت: رويکرد اداره کل به مشاوران و پيمانکاران، رويکرد برد- برد است و در راستاي وظيفه مندي کارفرمايي خود، نگاه ما در ابتدا حمايت، هدايت و راهنمايي و سپس، نظارت بر عملکرد آنان خواهد بود.
مديرکل راه و شهرسازي گلستان به ابلاغ اعتبارات عمراني اداره کل در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: پيمانکاران و مشاوران تنها اشخاص حقوقي و گردانندگان چرخه اقتصادي استان هستند که براساس ضوابط و مقررات مي‌توانند، اين منابع را در جهت توسعه استان هزينه کنند.
رستمي افزود: دقت و توجه به موازين فني مانند مقدسات در هزينه کرد اين اعتبارات براي اداره کل ارزش دارد.
وي ميزان اعتبارات عمراني ابلاغ شده اداره کل را در سال ۹۳ بيش از يک هزار و ۴۰۰ ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: تاکنون ۶۶۵ ميليارد ريال از اين اعتبارات از محل منابع ملي و استاني تخصيص‌يافته است که با توجه به درايت و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و مطابق پيش‌بيني‌ها و مذاکرات انجام‌شده با مقامات ملي و استاني، اميدواريم اين رقم به يک هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال برسد.
رستمي اظهار کرد: براي اينکه اعتبارات ابلاغ شده براساس تعاريف بودجه‌اي و توزيع انجام‌شده به دست مجريان ذيصلاح سپرده شود، در سال ۹۳ بيش از ۱۷۰ فقره قرارداد اعم از معاملات متوسط، بزرگ و... به مبلغ يک هزار و ۲۸۰ ميليارد ريال با ۷۰ شرکت پيمانکار و مشاور، منعقد شد.
اين مقام اقتصادي گلستان متذکر شد: واگذاري مناقصات به پيمانکاران غيربومي در اين قراردادها به تعداد انگشتان دست هم نمي‌رسد.
مديرکل راه و شهرسازي گلستان اظهار کرد: اين اداره کل به‌شدت دنبال تغيير شاخص‌هاي توزيع منابع که روند ۶۰ ساله در استان دارد، است تا توزيع منابع براساس شاخص‌هاي واقعي عملکردي و ظرفيتي استان تعيين شود.
رستمي، همچنين به پيمانکاران و مشاوران حاضر در جلسه نويد داد که شرايط برقراري چنين جلسات استمرار خواهد يافت و موارد مطرح‌شده آنان در اين نشست پي گيري مي‌شود.
اولويت استفاده از پيمانکاران بومي، پرداخت ديون و مطالبات پيمانکاران، مناسب‌سازي قيمت‌هاي غيرمنطقه‌اي، اختصاص فصل مناسب براي اجراي پروژه‌ها و بروکراسي‌هاي سخت اداري از مواردي بود که پيمانکاران در اين جلسه به آن اشاره داشتند.
اين نشست با حضور مديريت‌ها، روساي ستادي و شهرستاني و کارشناسان و ۴۴ شرکت پيمانکاري و مشاور حوزه راه و شهرسازي در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازي شهرستان علي‌آباد کتول برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن