تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804704324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هماهنگی میان دستگاه های مختلف موجب کاهش هزینه های شهر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار شیراز مطرح کرد: هماهنگی میان دستگاه های مختلف موجب کاهش هزینه های شهر می شود خبرگزاری پانا:شهردار شیراز در جمع فعالان ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش، اظهار داشت: فعالان ستادهای نوروزی، نوروز داران بی نوروز هستند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۲ فروردين ساعت 07:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس علیرضا پاک فطرت، گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد در بحث ارتقا فرهنگ یک جامعه است و همچنانکه شهرداری نیز کارش خدمت به مردم است فرهنگیان نیز در راستای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه در تلاشند.
وی با بیان اینکه هم افزائی و هماهنگی میان دستگاه های مختلف موجب کاهش هزینه های شهر می شود، افزود: به عنوان نمونه ما سالن های سطح شهر را در اختیار سایر دستگاه ها قرار داده و در معرض استفاده عموم قرار می دهیم تا از افزایش هزینه ها جلوگیری و تلاش می کنیم تا به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری گام برداریم.
شهردار شیراز با اشاره به اینکه اموال عمومی شهر متعلق به مردم است، تأکید کرد: مردم باید در حفظ اموال شهری بکوشند چون این سرمایه ها متعلق به خودشان است.
وی با تأکید بر تقویت سازمان های مردم نهاد برای ارتقا امور فرهنگی و اجتماعی شهر، اظهار داشت: امر به معروف، نهی از منکر و تذکر لسانی باید در خصوص حفظ و حراست از امکانات شهری و افزایش فرهنگ در جامعه، فراگیر شود.
شهردار شیراز تلاش جمعی تمامی دستگاه های مسئول در ایام نوروز را نشانه وجود امنیت و نظم و آرامش در جامعه دانست و اظهار داشت: اینکه از تمام ایران با گرایشات مختلف دینی و تنوع قومیتی برای مسافرت و گذران تعطیلات سفر می کنند و پذیرایی مناسبی از آنان صورت می گیرد؛ نشانه اقتدار نظام اسلامی است.
آنچه در تعطیلات نوروز در ستادهای اسکان فرهنگیان شیراز انجام شد، وظیفه نبود؛ عشق و ایثار بود
مهندس غلام مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با قدردانی از زحمات اعضای ستادهای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، اظهار داشت: از نوع برخوردهای مناسب فرهنگیان و پذیرش میهمانان نوروزی توسط ایشان در ایام نوروز به وجد آمدم و آنچه در این چند روز تعطیلات نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان شیراز اتفاق افتاد وظیفه نبود عشق و ایثار بود.
از نزدیک شاهد تلاشهای خستگی ناپذیر شهردار، مدیران و کارکنان شهرداری هستم
مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در سخنانی اظهار داشت : عده ی بسیاری از کار شهرداری و اهمیت یا حجم فراینده اموری که شهرداری انجام می دهد غافلند؛ اما بنده خود از نزدیک شاهد تلاشهای خستگی ناپذیر شهردار، معاونان وی و شهرداران مناطق و عموم پرسنل خدوم شهرداری بویژه در ایام نوروز بودم و جا دارد تا از این عزیزان تقدیر ویژه ای داشته باشم.
حمیدرضا آذری گفت: از شهردار شیراز به لحاظ توسعه پارکها و ایجاد سالن های ورزشی تشکر می نمایم وامیدوارم ساخت سالن ها و احداث زمین های چمن و مراکز بازی و ورزش جوانان در شیراز تداوم یابد تا سیصد هزار محصل در این شهر بتوانند از امکانات شهرداری بهره کافی را ببرند.
وی افزود : امید داریم شیراز بیش از پیش به دنیا معرفی شود و روز به روز بر امکانات شهری و رفاهی آن افزوده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس اظهار داشت: روزی که باشگاه فرهنگیان پل حر را در شیراز احداث کردیم مرکز هیچ استانی از کشور برخوردار از این گونه فضاها نبود.
آذری یادآور شد: خوشبختانه با کوشش و تلاش شهردار شیراز اموری را که شهرداری در سالیان اخیر انجام داده باعث نوعی رضایتمندی از سوی شهروندان شده است و بنده نیز با تمام وجود اعلام می نمایم که آموزش و پرورش در کنار مدیریت شهری می تواند گامهای بزرگ و مثبتی را برای ارتقا همه جانبه شیراز بردارد.
گفتنی است در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از تمامی مسئولان و دست اندرکاران فعال در ستادهای اسکان فرهنگیان (اداره کل ، ادارات نواحی چهارگانه و اداره عشایر سیار) از سوی شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی این شهر تقدیر و تجلیل بعمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن