تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801193775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال 94 بخش استعدادیابی کمیته آموزش فعالیت رسمی خود را آغاز می کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیته آموزش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:
در سال 94 بخش استعدادیابی کمیته آموزش فعالیت رسمی خود را آغاز می کند
رئیس کمیته آموزش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: در سال 94 بخش استعدادیابی کمیته آموزش فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

در سال 94 بخش استعدادیابی کمیته آموزش فعالیت رسمی خود را آغاز می کند
محمد لاهرودی، درباره عملکرد کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی در سال 93 به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال گذشته شعار ما سال آموزش بود و این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت و بنای ما در فدراسیون همواره اهمیت دادن به بخش آموزش می باشد.


وی ادامه داد: درسال 93 کمیته آموزش 4 دوره بین المللی را باحضور مدرسان فدراسیون جهانی و دوره های متعدد داخلی را در زمینه های داوری، مهارت های رانندگی و رشته های مختلف اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار کرد که با استقبال رانندگان و فعالان این حوزه مواجه شد.


رئیس کمیته آموزش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در خصوص اینکه تا چقدر به اهداف تعیین شده برای سال 93 خود دست یافتند عنوان کرد: نمیتوانم بگویم بصورت 100 درصد به همه اهداف دست پیدا کردیم ولی در کل توانستیم با نگارش آئین نامه ها و تدوین قوانین زیر ساخت های لازم برای ادامه روند رو به جلو بحث آموزش را برای سال 94 پایه ریزی کنیم که این امرخود موفق بزرگی بود.


وی افزود: تا قبل از سال 93 هیچ بحث آموزشی وجود نداشت و تمام راننده ها با مجوز در مسابقات شرکت می کردند ولی در این سال ما توانستیم با برگزاری کلاس های آموزشی قوانین و جرائم در تمام رشته ها به رانندگان اتومبیل و موتور سیکلت شرکت کننده در مسابقات گواهینامه رسمی مورد تائید فدراسیون را بدهیم.


لاهرودی تصریح کرد: در سال جاری این روند را ادامه خواهیم داد با این تفاوت که گواهینامه های فعلی به بین المللی مورد تائید FIA , FIM  تغییر خواهند کرد که دریافت کنندگان آن می توانند در مسابقات و کلاس های آموزشی دیگر کشورها شرکت کنند البته بجز مسابقات سطح جهانی که  نیازمند دریافت گواهینامه A فدراسیون جهانی می باشد.


وی عنوان کرد: در سال گذشته نگارش و چاپ 12 جلد کتاب مربوط به روانشناسی رانندگی، کارتینگ، بیزینس در ورزش و به خصوص در بحث آموزش که اتفاق آکادمیکی وجود نداشته و تا کنون بصورت عملی انجام می شده است ترجمه و نگارش کتاب های مرجع بین الملی را آغاز کردیم که 4 جلد آن در اواخر اردیبهشت ماه چاپ شده و بقیه نیز هر سه ماه در اختیار علاقه مندان و فعالان رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری قرار خواهد گرفت.


رئیس کمیته آموزش فدراسیون ادامه داد: با انتصاب کوروش محمدخانی در بخش استعدادیابی کمیته آموزش فدراسیون برنامه ریزی مدونی در این بخش پایه ریزی شده است که از تمام کشور جوانان علاقمند در 2 بخش زیر 16 سال برای کارتینگ و تا 22 سال در بخش اتومبیلرانی بتوانند با گذراندن دوره های مجاز و موفقیت در آزمون های فدراسیون به کمیته های استعدادیابی FIM , CIM اعزام شده و با گذراندن دوره آموزشی و موفقیت در آزمون آن که بصورت رایگان است و حضور شخصی در آن معادل300 هزار یورو خواهد بود گواهینامه رسمی دریافت کرده و برای حضور در مسابقات سطحA جهان استارت بزنند.


وی به حوزه بانوان نیز اشاره کرد و افزود: در تمام کلاس های آموزشی بانوان و آقایان مشترکآ شرکت خواهند کرد ولی در سال جدید کلاس هایی را نیز مخصوص بانوان در برنامه کاری داریم که شامل آموزش و داوری موتور کراس، کارتینگ، اتومبیلرانی، آفرود و رانندگی خودروهای شهری 2 دیفرانسیل می باشد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

برنامه ریزی آموزشی مدونی تا پایان سال جاری داریم/ کلاس پورشه در دور بعدی مسابقات اتومبیلرانی سرعت برگزار می‌شود
دیدار مسئولان فدراسیون گلف و مدیران ورزشی با معاونت تشریفات و مراسم دفتر رئیس جمهور
برترین زنان اتومبیلرانی جهان
انصراف نيوجرسي به تقويم فصل بعد فرمول يك/مكزيك آماده ميزباني فرمول يك




۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن