تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراز کمالوند: برای 3 امتیاز به نبرد ملوانان می‌رویم/ با 7 امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فراز کمالوند:
برای 3 امتیاز به نبرد ملوانان می‌رویم/ با 7 امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: هدفم در سال 94 بقا تیم گسترش فولاد در لیگ برتر بوده و برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم ملوان انزلی می‌رویم.

خبرگزاری فارس: برای 3 امتیاز به نبرد ملوانان می‌رویم/ با 7 امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فراز کمالوند ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با ملوان انزلی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر روند بازی‌های تیم گسترش فولاد رو به رو رشد بوده و مقابل تیم فولاد خوزستان به پیروزی رسیده، همچنین مقابل ذوب آهن در اصفهان به تساوی رضایت دادیم که کسب 4 امتیاز در دو بازی اخیر نتیجه راضی کننده‌ای است.
وی گفت: به نظر من ذوب‌آهن کامل‌ترین تیم لیگ فوتبال ایران بود و در چند بازی گذشته خود با سه چهار گل حریفانش را شکست داده بود اما برابر این تیم نیز ما چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.
کمالوند گفت: تیم ملوان را به خوبی آنالیز کرده و برای پیروزی و کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می‌رویم و بازیکنان تیم گسترش فولاد در بهترین شرایط روحی روانی قرار دارند و امیدواریم با ارائه یک بازی تماشاگرپسند در این بازی به برتری دست یافته و نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز مهم‌ترین عامل موفقیت تیمش را در چند بازی اخیر حمایت مالک و مدیریت باشگاه ذکر کرد و ادامه داد: در بازی برابر سایپا اخراج اکرامی شیرازه تیم ما را به هم ریخت و چند هفته طول کشید تا خود را پیدا کنیم و بعد از باخت به سایپا، تنها یک باخت آن هم به صدرنشین با گل دقیقه 90 داشتیم و استرس تیم‌های پایین جدول بیشتر از تیم‌های بالای جدول و مدعیان قهرمانی است و من این تجربه را قبلا در تیم تراکتورسازی داشته‌ام.
وی در مورد تماشاگران تیمش خاطرنشان کرد: در بازی برابر استقلال حضور هواداران قوت قلبی برای ما شد و ما حتی یک فرصت به تیم استقلال ندادیم و امیدواریم در بازی با ملوان نیز شاهد حضور تماشاگران تیم باشیم. باید علت کاهش تماشاگران در سطح فوتبال کشور آسیب‌شناسی شود کمالوند در همین مورد گفت: زمانی که در تیم تراکتورسازی بودم 100 هزار تماشاگر برای بازی این تیم می‌آمد و در همان مقطع برای شهرداری تبریز 500 نفر هم نمی‌آمدند و الان باز هم برای تیم ما هزار تماشاگر در ورزشگاه می‌آید. وی ادامه داد: فراموش نکنید امروز برای بازی آسیایی تراکتورسازی نیز فقط 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور می‌یابد و باید علت کاهش تماشاگران در سطح فوتبال کشور آسیب‌شناسی شود.
کمالوند در ادامه درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: مرتضی اسدی را به دلیل محرومیت به همراه نداریم و ابراهیمی نیز در بازی برابر ذوب‌آهن مصدوم شد که امیدواریم به بازی فردا برسد، ضمن اینکه بیاتی‌نیا در تمرینات تیم مصدوم شده و در بازی فردا به غیر از درویشی مهاجم دیگری در اختیار نداریم.
وی گفت: برنامه این فصل من حفظ تیم در لیگ برتر است و سال آینده جزو پنج تیم برتر مسابقات باشیم و امسال اگر بتوانیم هفت امتیاز کسب کنیم در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.
تیم گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز میزبان تیم ملوان‌انزلی است. انتهای پیام/60002/ع40

94/01/21 - 15:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن