تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798396957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمانی در گفت‌وگو با فارس: آل سعود به صهونیسم جدید در منطقه تبدیل شده است‎/ درخواست از نمایندگان مجلس برای تجدیدنظر در روابط با آل سعود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ایمانی در گفت‌وگو با فارس:
آل سعود به صهونیسم جدید در منطقه تبدیل شده است‎/ درخواست از نمایندگان مجلس برای تجدیدنظر در روابط با آل سعود
نائب رئیس جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: آل سعود به عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم و آمریکای جنایتکار در منطقه تبدیل شده است.

خبرگزاری فارس: آل سعود به صهونیسم جدید در منطقه تبدیل شده است‎/ درخواست از نمایندگان مجلس برای تجدیدنظر در روابط با آل سعود



میثم ایمانی نائب رئیس اول جامعه اسلامی دانشجویان کشور و دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آل سعود به عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم و آمریکای جنایتکار در منطقه تبدیل شده است.
وی با اشاره به حمله نظامی رژیم منحوس آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن و اقدامات بی شرمانه مامورین این رژیم نسبت به زائرین و نوجوانان ایرانی خواستار تجدیدنظر جدی در روابط با این کشور به ظاهر مسلمان شد و گفت: متاسفانه تحمل خونریزی و هتاکی‌ها و اقدامات ظالمانه و اسلام ستیزانه آل سعود به مردم مسلمانان یمن در شرایط فعلی آن هم در لباس یک کشور به ظاهر اسلامی به مراتب سخت‌تر از اقدامات آمریکا و اسرائیل بوده است و آل سعود را به صهیونیسمی جدید در منطقه تبدیل کرده است.
وی گفت: چرا سازمان ملل و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیان بی دفاع و مظلوم یمن سکوت می‌کنند و با سکوت خود در این اقدام وحشیانه و غیرانسانی و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه شریک می‌شوند و آیا این سکوت خود تاییدی چندباره بر دورغین بودن چهره انسان دوستی ایشان نیست؟
وی ضمن محکومیت فاجعه مسلمان کشی و اسلام هراسی آل سعود و بی حرمتی و عمل هتاکانه ماموران عربستانی به زائران و نوجوانان ایرانی خواستار پیگیری اجرای اشد مجازات برای مجرمان این چنین اقدامات از دستگاه دیپلماسی شده و اقدامات بی شرمانه اخیر آل سعود را غیرقابل گذشت و چشم پوشی دانست.
نائب رئیس اول جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: آل سعود به آبروی خود چوب حراج زده است و این رژیم بی شرم بویی از اسلام و انسانیت نبرده است و سعی دارد با چهره به ظاهر اسلامی و به واقع اسلام ستیزانه خود وحدت مسلمانان را از بین ببرد.
وی اضافه کرد: دولت‌های منظقه بدانند که هر حکومت و شخصی که با جنایات ایشان همراه شوند، به اسلام و مسلمین خیانت کرده و با دشمن برای مقابله با اسلام همراه شده است،  آیا لازم است که برای انجام عمل مستحبی هزینه‌های کلان و سودهای میلیاردی برای این رژیم بی حیا داشته باشیم و با این سودها سهمی در اقدامات بی شرمانه آل سعود داشته و با قدرتمندتر و ثروتمندتر این مزدوران و پشت کردن به اقتصاد مقاومتی سعی در تجهیز ایشان برای مسلمان کشی داشته باشیم؟!
وی ادامه داد: خواسته جوانان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه دیپلماسی این است که ضمن مشورت با مراجع والا مقام و مجتهدین گرامی نسبت به اعزام زائرین به این کشور و روابط با این رژیم در تمام سطوح تصمیم گرفته و تجدید نظر اساسی کنند.
ایمانی گفت: آل سعود درحال غرق شدن بوده و پایان عمر خود نزدیک شده است و برای جلوگیری از غرق شدن به هر عمل غیرانسانی تن می‌دهد ولی به حول و قوه الهی طولی نخواهد کشید که موج خروشان بیداری اسلامی این کشور را فرا خواهد گرفت و سرنوشتی به مراتب سخت‌تر از هم‌پیمانان سابق آمریکا و صهیونیسم برای ایشان رقم خواهد زد وآل سعود را که به غده سرطانی در منطقه تبدیل شده است برای همیشه از بین خواهد برد. انتهای پیام/

94/01/21 - 12:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن