تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803068835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس‌جمهور در امور زنان خبر داد تلاش برای کاهش ساعت کاری مادران شاغل و یا دارای فرزند معلول


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون رییس‌جمهور در امور زنان خبر داد
تلاش برای کاهش ساعت کاری مادران شاغل و یا دارای فرزند معلول
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از تلاش دولت برای کاهش ساعت کاری زنان دارای همسر و یا فرزند معلول خبر داد.

خبرگزاری فارس: تلاش برای کاهش ساعت کاری مادران شاغل و یا دارای فرزند معلول



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جشن میلاد با سعادت دخت مکرم پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با عنوان جشن میلاد 2 نور و با سخنرانی شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و با حضور سید حمید طهایی استاندار البرز، جمعی از مدیران عالی‌رتبه استان و مردم ولایی و مومن البرز شامگاه پنجشنبه در کرج برگزار شد. مولاوردی در این جشن باشکوه طی سخنانی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی مناسب برای تمام بانوان و دختران در طول تاریخ است.
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: ایشان دارای شخصیتی عظیم و والامقام هستند، اما متاسفانه در طول تاریخ اسلام هیچ یک از محققان و علما نتوانستند به خوبی روحیه والای این بزرگ زن تاریخ را برای بشر تبیین کنند.
این مسئول افزود: اگر چه پس از انقلاب اسلامی تحقیقات و کارهای مهمی در این حوزه انجام شد، اما هنوز شخصیت و روحیات فاطمه زهرا (س) به درستی معرفی نشده است.
مولاوردی بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) که پرچم اسلام‌خواهی را در جهان برافراشتند، تلاش بسیاری داشتند تا جایگاه واقعی زن مسلمان معرفی شده و بانوان و دختران مسلمان بتوانند به خوبی ایشان را شناخته و الگوبرداری کنند.
وی تاکید کرد: تلاش‌های امام خمینی (ره) در حقیقت جایگاه واقعی زنان مسلمان را در جوامع اسلامی به ویژه ایران احیا کرده است و به همین دلیل شاهد هستیم که بانوان و دختران ایرانی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند.
معاون رییس جمهوری اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار هستند و تاثیر مثبتی دارند.
مولاوردی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دولت برای ارائه خدمات مناسب به زنان و مادران کشورمان گفت: برخی از مهمترین نیازها و مشکلات زنان و بانوان در دولت شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی شده است.
مولاوردی افزود: ایجاد اشتغال برای زنان و دختران به ویژه آنهایی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، بیمه زنان خانه‌دار، حمایت از زنانی که قربانی خشونت شده‌اند، از این برنامه‌ها است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های دولت حمایت از زنانی است که دارای فرزند و یا همسر معلول هستند و تلاش داریم ساعت کاری این زنان در ادارات را کاهش دهیم. 
وی به طرح جامع توانمندسازی زنان که به صورت پایلوت در یکی از شهرستان‌ها اجرا شد نیز اشاره کرد و گفت: در ماه‌های آینده این طرح به صورت سراسری در کشور اجرایی می‌شود.
مولاوردی همچنین به دستاورد دولت در عرصه مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: بیانیه اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران و دولت تلاش ویژه‌ای برای تعامل سازنده با دیگر کشورهای جهان با حفظ منافع طرفین دارد.
وی تاکید کرد: مذاکره کننده‌های ایرانی به دنیا ثابت کردند که همواره مذاکره بهتر و منطقی‌تر از جنگ‌افروزی و تنش میان دولت‌ها و ملت‌ها است.
معاون رئیس جمهوری افزود: دولت تدبیر و امید از اواسط سال 92 تاکنون موفقیت‌های بسیار خوبی در عرصه بین‌المللی داشته و این دستاوردها نشان دهنده تلاش بی‌وقفه دولت است.
انتهای پیام/2302/س40

94/01/21 - 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن