تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگوی جان کری با آیپک و دیگر گروه‌های یهودی درباره مذاکرات ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گفت‌وگوی جان کری با آیپک و دیگر گروه‌های یهودی درباره مذاکرات ایران
رسانه‌های آمریکایی از «دیدار خصوصی» روز چهارشنبه جان کری با نمایندگان آیپک و دیگر گروه‌های یهودی در ساختمان وزارت خارجه این کشور برای بحث درباره مذاکرات هسته‌ای خبر دادند.
به گزارش نامه نیوز، جان کری با آیپک و دیگر گروه‌های یهودی در آمریکا، «دیدار خصوصی» با محوریت بحث درباره مذاکرات هسته‌ای ایران داشت.

به گزارش پایگاه «نیویورک پست»، جان کری روز چهارشنبه(دیروز) در ساختمان وزارت خارجه آمریکا «دیداری خصوصی» با نمایندگان گروه‌های آیپک، اتحادیه ضد افترا و کنفرانس روسای سازمانهای بزرگ یهودی آمریکایی داشت.

در گزارش این پایگاه با بیان آنکه محور این دیدار مذاکرات هسته‌ای ایران بوده، نوشت: «دولت اوباما روز چهارشنبه یک جبهه جدیدی در کمپین لابی‌گری خود برای توافق هسته‌ای ایران باز کرد که همان دیدار چهره به چهره با مقامات سازمانهای برجسته یهودی است؛ سازمان‌هایی که (درباره مذاکرات) ملاحظات و شرط و قیدهای شدیدی را مطرح کرده‌اند».

این دیدار به دنبال پایان مذاکرات اخیر ایران و گروه ۱+۵ در سوئیس و قرائت بیانیه پایانی، در حالی انجام شده که گروه‌هایی چون آیپک که یکی از مهمترین و قویترین لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا هستند، پیشتر درباره مذاکرات هسته‌ای هشدار داده بودند که باید به نگرانی‌های این رژیم درباره گفت‌وگوهای هسته‌ای پرداخته شود.


منبع: فارس


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن