تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816871601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادامه انجام‌وظيفه داوودي به‌عنوان آقاي‌پاسخگو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ادامه انجام‌وظيفه داوودي به‌عنوان آقاي‌پاسخگو
وي گفت: شعار دولت نهم اين بود كه اگر قبل از اينكه وارد صحنه شويم از ترس مرگ بترسيم، حتما مرده ‌ايم، پس بايد با جديت و تلاش وارد صحنه شد و مبارزه كرد كه ان‌شاءالله به فضل الهي پيروز مي‌شويم.
معاون اول رئيس جمهور كه به جاي احمدي نژاد در مراسم توديع وزير پيشين اقتصاد شركت كرده و سعي كرد پاسخ انتقادات دانش جعفري را بدهد، امروز نيز در مسئوليتي مشابه در مراسم توديع وزير كشور شركت كرد.

معاون اول رئيس‌جمهور در مراسم توديع مصطفي پورمحمدي با بيان اينكه در راستاي سرعت بخشيدن به كارها نبايد دقت و كارشناسي ناديده گرفته شود، گفت كه دولت نهم به اين موضوع توجه ويژه‌ دارد و دولت اقدامات خود را با كار كارشناسي پيش مي‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون اول رئيس‌ جمهور صبح دوشنبه در مراسم توديع مصطفي پورمحمدي وزير كشور، و معارفه سيدمهدي هاشمي به عنوان سرپرست جديد اين وزارتخانه، نقش وزارت كشور را در پيشبرد امور واهداف دولت بسيار مهم خواند و اظهار داشت: در واقع دولت نهم تلاش زيادي كرد كه ارزش‌هاي انقلاب را بازخواني و آنها را يادآوري كند و به عبارت ديگر، روحيه‌ مقاومت را مجددا بازخواني كند.

وي گفت: شعار دولت نهم اين بود كه اگر قبل از اينكه وارد صحنه شويم از ترس مرگ بترسيم، حتما مرده ‌ايم، پس بايد با جديت و تلاش وارد صحنه شد و مبارزه كرد كه ان‌شاءالله به فضل الهي پيروز مي‌شويم.

معاون اول رئيس‌جمهور ادامه داد: دولت نهم با شجاعت و پشتوانه‌ ملت درصحنه‌هاي بين‌المللي حضور يافت و اهداف و آرمان‌هاي انقلاب را مطرح كرد و نتيجه‌ آن اين شد كه شاهد پيشرفت پرسرعت و تصاعد ‌گونه‌ در موضوع هسته‌اي باشيم؛ در واقع تكيه‌ ما بر اين امر باعث شد استكبار جهاني در مواضع و موضوعات گوناگون و مختلف عقب‌نشيني كند.

وي در ادامه به اهميت وزارت كشور اشاره كرد و افزود: اين وزارتخانه به تنهايي يك دولت است و در واقع آنچه را دولت بايد انجام دهد، بايد به نوعي در سطحي كوچكتر انجام دهد.

داوودي، يكي از وظايف مهم و اساسي وزارت كشور را برگزاري انتخابات و صيانت از آراي مردم برشمرد و گفت: در واقع برگزاري انتخابات با حضور باشكوه مردم، پشتوانه‌ اي ارزشمند براي جمهوريت نظام و دژ محكمي در دفاع از انقلاب و نظام است تا بتواند با شجاعت در صحنه‌هاي بين‌المللي مواضعش را مطرح كند و بايستد، و وزارت كشور در اين حوزه نقش مهمي دارد.

وي تصريح كرد: تاكنون شاهد انتخابات‌هاي زيادي در كشور وبعد از انقلاب بوده‌ايم كه نسبت به انتخابات در بسياري از كشورها بيشتر و سالم‌ تر و درصد مشاركت هم درآنها بيشتر بوده است، كه همان‌طور كه گفتم وزارت كشور نقش مهمي در هرچه باشكوه ‌تر برگزار كردن انتخابات دارد.

داوودي به مساله‌ امنيت ونقش وزارت كشور در دفاع وصيانت از مرزها اشاره كرد و گفت: ايجاد امنيت داخلي وهمچنين صيانت از مرزها از وظايف مهم وزارت كشور و پشتوانه‌ ديگري است كه دولت را قوام مي‌بخشد تا مواضعش را با شجاعت بيان كند و روي آنها بايستد.

معاون اول رئيس‌ جمهور اضافه كرد: امنيت در كشورما در طول اين دو سال 25 درصد افزايش پيدا كرده است. داوودي در ادامه به آوردن عدالت به متن مردم به عنوان يكي از مباحث مهم و اساسي كه دولت نهم بر روي آن تاكيد كرد اشاره كرد و افزود: از مهمترين ابزارهاي عملياتي‌كردن اين ايده سفرهاي استاني است.

معاون اول رئيس ‌جمهور گفت: چه كسي مسوول اصلي و درگير اصلي اين سفرهاست، جز وزارت كشور و كاركنان متعهد و محترم و تلاش‌گر آن در استانداري‌ها. وي به تمركززدايي در جهت اجراي عدالت نيز به عنوان يكي از وظايف وزارت كشور اشاره كرد و افزود: در تمركززدايي، بايد استانداري‌ها را تقويت مي‌كرديم؛ به نحوي كه قدرت و اختيار تصميم‌گيري بالاتر و بيشتر را داشتند و با مشكلات درگير مي‌شدند.

داوودي به توجه دولت نهم به فعاليت‌هاي عمراني نيز اشاره كرد و گفت: دولت تلاش كرد سرعت فعاليت‌هاي عمراني را افزايش دهد و طرح‌هايي را كه مثلا 17-18 سال خوابيده بودند و پيش نمي‌رفتند، به پيش برد و با كار كارشناسي و تلاش بيشتر، مدت اجراي آنها را كاهش داد، در اين ارتباط وزارت كشور و استانداري‌ها نيز نقش زيادي داشتند.

وي گفت: كشور ديگر نمي‌توانست تحمل كند كه اين همه بودجه‌هاي عمراني بخوابد، در واقع بحث تمركززدايي و افزايش اختيارات استانداران نيز در اين راستا مهم و از علل اصلي پيشبرد طرح‌ها با سرعت شد.

معاون اول رئيس‌جمهور درادامه گفت: يكي ديگر از بحثها كه رهبر انقلاب نيز درمورد آن توصيه موكد به دولت نهم داشتند، پي‌گيري مستمر كارها و برطرف كردن نقاط ضعف بود. بعضا در مورد برخي كارها كارشناسان قوي وجود داشتند، بودجه‌ لازم نيز وجود داشت ولي كار آن‌چنان پيش نمي‌رفت كه اين امر به خاطر پيگيري‌ نكردن لازم بود؛ ولي اكنون اين پيگيري‌ها شكل گرفته و استانداران نيز در اين عرصه نقش مهمي دارند.

داوودي گفت: البته در راستاي سرعت بخشيدن به كارها نبايد دقت و كارشناسي ناديده گرفته شود، دولت نهم نيز به اين امر توجه ويژه‌ دارد. دولت كارهايش را با كار كارشناسي پيش مي‌برد و به اين امر توجه ويژه دارد. وي با تشكر از كاركنان وزارت كشور و استانداران گفت: ما در پيشبرد كارها به همدلي نياز داريم. ما هنوز در اول راهيم و كارهاي بزرگي بايد انجام دهيم كه بدون همدلي پيش نمي‌رود.

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه از زحمات پورمحمدي قدرداني كرد و گفت: اگر جابه‌جايي در اين وزارتخانه درحال انجام است، نوعي بهينه كردن و يك جابه‌جايي در درون كارگزاران نظام براي بهتر استفاده كردن از نيروها در موقعيت‌هاي مختلف است، در واقع بهترين تشخيص را رئيس‌جمهور با جمع‌آوري اطلاعات لازم و مناسب انجام مي‌دهند و اين جابه‌جايي به اين معنا نيست كه خداي نكرده ضعفي در آقاي پورمحمدي بوده است.

داوودي اظهارداشت: من از آقاي پورمحمدي به خاطر سعه صدر و خوش ‌اخلاقي‌شان در تمام امور تشكر مي‌كنم.

وي گفت: آقاي هاشمي نيز از برادران بسيجي و بزرگوار و باتقواي ما هستند. ايشان با مجموعه‌ كاركرد وزارت كشور آشنايي و بر موضوع اشراف دارند؛ چنان‌كه شاهد تلاش‌هاي ايشان در تبصره 13 بوديم، سوابق ايشان درخشان است و احتياج است كه نظام و دولت از چنين شخصيتي استفاده كنند.

داوودي افزود: توصيه‌مان به آقاي هاشمي اين است كه وحدت و همدلي را در مجموعه حفظ و سعي كنند از نيروها استفاده كنند. ما نيازمند همدلي براي كارهاي بزرگ هستيم. انقلاب ما در اول راه است و بايد كارهاي بزرگي را انجام دهيم و قدم‌هاي مستحكمي برداريم.

داوودي در پايان خطاب به هاشمي گفت: توصيه‌ام به آقاي هاشمي اين است كه آقاي هاشمي! تمام خوبي‌ها در وزارت كشور بود، ولي شما حتما وقت ‌شناسي را رعايت فرماييد و به اين نكته توجه جدي داشته باشيد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن